#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند به ضرورت ارائه گواهی تزریق دو دوز واکسن برای حضور در کلاس‌ها و تزریق سه دوز واکسن برای استفاده از خوابگاه‌های دانشجویی تأکید و مصوبات شورای آموزشی دانشگاه برای سرگیری آموزش حضوری دانشجویان را تشریح کرد.

محسن آیتی، بیان کرد: براساس مصوبات اعلامی کلاس‌های دانشجویان مقطع دکتری از ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ و کلاس‌های دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد از ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ بصورت حضوری برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: کلاس‌های درس دانشجویان مقطع کارشناسی براساس اولویت‌بندی پس از ماه مبارک رمضان به صورت حضوری برگزار خواهند شد و تا آغاز کلاس‌های حضوری کلاس‌ها بصورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اولویت‌بندی حضور دانشجویان مقطع کارشناسی با توجه به ظرفیت‌ها و امکانات دانشگاه در جلسه شورای آموزشی دانشگاه معین می‌شود و در اطلاعیه‌های آتی به اطلاع مخاطبان خواهد رسید.

آیتی با تأکید بر اینکه جلسات دفاع از پایان نامه و رساله دانشجویان تحصیلات تکمیلی از ابتدای سال جاری بصورت حضوری برگزار می‌شود، ادامه داد: دانشجویان تحصیلات تکمیلی همچون گذشته می‌توانند از ۱۴ فروردین برای انجام پایان نامه در آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها حضور داشته باشند.

وی با بیان اینکه در تمامی مقاطع تحصیلی امتحانات پایان نیمسال جاری بصورت حضوری برگزار می‌شود، تصریح کرد: دانشجویان برای ثبت تقاضای سکونت در خوابگاه می‌بایست براساس شیوه نامه اعلامی از سوی مدیریت دانشجویی (موجود در وبسایت معاونت دانشجویی)  یک هفته پیش از حضور در دانشگاه درخواست خود را در سامانه پویا ثبت کنند.