دبیر جشنواره فیلم فجر خراسان جنوبی از گشایش ششمین جشنواره فیلم فجر استان همزمان با سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر کشور خبر داد.
سید علی زمزم، با بیان این که بر اساس برنامه اعلام شده از تهران، استانها می‌توانند فیلمهای سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر را از ۱۵ تا ۲۱ بهمن ماه در قالب جشنواره‌های استانی به نمایش گذارند، عنوان کرد: هنوز تعداد فیلمهایی که قرار است در ششمین جشنواره فیلم فجر خراسان جنوبی به نمایش درآید قطعی نشده اما تا هفته آینده جدول فیلمها از سوی سازمان سینمایی کشور در اختیار اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به این که در صورت موافقت اکران فیلم ها در سالن ایثار واقع در ابتدای بلوار سجادشهر انجام خواهد شد، اضافه کرد: ورود برای عموم آزاد بوده و علاقه مندان می توانند بلیط را به صورت حضوری در محل سالن تهیه کنند. بر اساس برنامه ریزی ها امکان تهیه بلیط از طریق سایت سینما تیکت نیز فرآهم خواهد شد. به گفته وی بهای بلیط ۱۰ هزار تومان می باشد.

دبیر جشنواره فیلم فجر خراسان جنوبی از حضور ۵ فیلم در بخش سیمرغ پروانه ها نیز سخن گفت و خاطرنشان کرد: گفتنی است برنامه فیلم ها و ساعت اکران آن ها، متعاقبا اعلام می گردد.

سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر ۱۲ تا ۲۲ بهمن سال جاری همزمان با گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به دبیری ابراهیم داروغه‌زاده برگزار می‌شود. در این دوره جشنواره، ۱۱۵ فیلم سینمایی به همراه ۳۶ فیلم مستند فرم ثبت‌نام جشنواره را تکمیل کرده‌اند که در میان فیلم‌های سینمایی، ۳۷ اثر به فیلمسازان اول اختصاص دارد.