♦️استاندارخراسان جنوبی که ظهر امروز در جلسه بررسی لایجه بودجه سال ۹۷ استان سخن می گفت با بیان این مطلب، افزود: مدیران باید ظرف یک هفته آینده پیشنهادات خود در ارتباط با اصلاحاتی که نیاز است در بودجه لحاظ شود را به صورت مکتوب ارائه نمایند چرا که بکارگیری روش های گذشته برای مدیریت اعتبارات و منابع کشور جواب نمی دهد.

♦️ ، استاندارخراسان جنوبی، به تغییر رویکرد در بودجه سال ۹۷ کل کشور اشاره کرد و ادامه داد: این تغییر نقطه عطفی در تاریخ کشور و استان خواهد بود چرا که برای اولین بار میزان بودجه عمرانی نسبت به سال قبل کاهش یافته است.

♦️وی ادامه داد: این به معنای استفاده بیش از پیش از فاینانس و منابع داخلی سرمایه گذاران برای اجرای پروژه های عمرانی و نیز استفاده از منابع اعتباری بانک ها برای انجام امور عمرانی و زیرساختی است.

♦️مقام عالی دولت در استان، با بیان اینکه باید از ظرفیت های قانونی که در بودجه سال آتی لحاظ شده است نهایت استفاده صورت گیرد ، ادامه داد: به مقطعی از زمان در نظام و انقلاب رسیده ایم که باید در بسیاری از روش ها و رفتارها و تصمیم گیری ها و تفکرات و اقدامات خود تجدید نظر کنیم.

♦️مروج الشریعه، با اشاره به اینکه این تغییر روش نیاز به آمادگی روحی، روانی، اداری و سازمانی دارد افزود: مدیران در بخش های مختلف می بایست از هم اکنون خود را برای این تغییرات آماده کرده و از شرایط موجود بهترین و بیشترین بهره برداری را از بودجه سال ۹۷ برای استان ببرند.

♦️وی ادامه داد: برخی اصلاحاتی که از سوی مدیران در حوزه های تخصصی خود ارائه می کنند ممکن است بتواند بسیاری از مشکلات رامرتفع نموده و یا زمینه های برخورداری افراد زیادی را در زمینه های مختلف فراهم نماید.

♦️استاندار خراسان جنوبی، به پرداخت یارانه مستقیم به عنوان یکی از سیاست های غلط اقتصادی در گذشته اشاره کرد و ادامه داد: می توان با بکارگیری روش هایی عزتمندانه کمک به نیازمندان و حل مشکلات آنها را در دستور کار قرار داد و از پرداخت یارانه مستقم که ریشه های منابع اعتباری کشور را می خشکاند پرهیز نمود.

♦️این گزارش حاکیست؛ در این جلسه لایحه بودجه سال ۹۷ و ظرفیت های موجود در این بودجه از سوی رئیس سازمان برنامه و بودجه استان مورد بررسی قرار گرفت

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله