آقای حسن کارکن از قهرمانان جودو کشور و  مربیان پیشکسوت این رشته اظهار داشت اختلاف سلایقی در سال گذشته در بین مربیان و جودوکاران پیش آمد که  منجر به کناره گیری رئیس هیات جودو استان گردید .
تعدادی از مربیان و ورزشکاران خانم و آقا در این رشته ورزشی اختلاف سلایقی  در جودو داشتند که متاسفانه توجه مطلوبی به گفته هایشان نشد و عدم توجه به خواسته هایشان که میتوان گفت اختلاف نظر و سلیقه ای بیش نبود  منجر به طرح  این موارد در  فضای مجازی و جراید شود .هدف از طرح این اختلاف سلایق در جراید و فضای مجازی ،ایجاد بستر رشد و توسعه جودو استان بود اما  متاسفانه مسیر انتقادات از روند عقلانی خارج شد و سوء استفاده برخی از افراد فرصت طلب و بی اخلاقی هایی که انجام دادند موجب گردید  جودو استان که در شرایط مناسبی بود دچار از هم پاشیدگی کامل شود . هفته ها از استعفای سرپرست بعدی نیز میگذرد ولی به دلایل مختلف اداره کل ورزش و جوانان پس از استعفای آقای تاجریزی سرپرست هیات؛ هنوز سرپرست دیگری را تعیین ننموده است .
در حال حاضر جودو استان عملا بدون سکاندار می باشد و این در حالی است که تعداد زیادی جودو کار که سال ها زحمت کشیده اند منتظر شرکت در مسابقات و دوره های آتی این رشته پرطرفدار و محبوب در استانمان هستند .
متاسفانه با کنار رفتن استاد تهوری جودو که در سی و پنج  سال گذشته با فداکاری ایشان و سایر مربیان  در جایگاه بسیار بالایی قرار داشت و   از برترین رشته های رزمی استان به شمار می آمد ، در بدترین شرایط خود در این برهه زمانی قرار گرفته است .در زمان تشکیل جودو در بیرجند و پس از آن در استان همه عزیزانی که در این رشته قبول دار زحمت بوده اند با تمام توان این زیر ساخت ها و موفقیت های متعدد را برای جودو استان به ارمغان آورده بودند . در حال حاضر بنده و تمام اقشار خانواده جودو اعم از مربی ، پیشکسوت ، ورزشکار خواهان بازگشت به روال قبلی بوده و  با ایجاد جو همدلی و همکاری دیگر نمیگذاریم از اختلاف سلیقه افراد خانواده جودو سوء استفاده گردد . و اعلام میکنیم ورزش جودو جای سهم خواهی و زیاده طلبی نیست ، با تصمیم همه اهالی جودو استان مبنی بر وحدت و همدلی و تلاش همگانی  روزهای خوبی را به فضل الهی برای جودو رقم خواهیم زد .
متاسفانه برخی از مسئولین ورزش استان تصمیمات درستی را برای این ورزش اتخاذ نکردند و با فرصت سوزی و عدم اداره صحیح امور ، پس از چندین ماه شاهد  بی برنامگی و آشفتگی  جودو هستیم . عرض   بنده به این بزرگواران این است که حرف ها ، انتقادات و اختلاف سلیقه ما از روی دلسوزی و اصلاح امور بود که متاسفانه برخی افراد از این جو سو استفاده کردند و در پی منافع شخصی و رسیدن به نیات خودشان بودند .اینجانب و دیگر عزیزان خانواده جودو ضمن اعلام حمایت کامل از عزیزان زحمت کش در جودو  و تشکر از زحمات همه کسانی که  نه تنها از مال خود بلکه از عمر خود برای ورزش جودو و جوانان این مرز و بوم مایه گذاشتند خواهان برگشت جودو به اوضاع قبلی هستیم  و این موضوع را کتبا به مسئولین ذیربط به خصوص عزیزان ورزش و جوانان استان اعلام خواهیم نمود و از این عزیزان انتظار داریم تا هر چه سریعتر به وظیفه خود در خصوص خانواده جودو عمل نماین

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله