رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بیرجند گفت: تلاش سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری بر این است تا با برگزاری جشن ها و جشنواره های متعدد، شادی و نشاط را بیش از پیش در بین مردم احیا کند و برای این منظور در طول سال برنامه های متنوعی در نظر گرفته شده است.

مهندس محمد رضا قلاسی مود در مراسم جشنی که به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) به مدت سه شب در محل ایستگاه سلامت و با حضور هنرمندان استانی برگزار شد افزود: به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع)، در روزهای نهم ، دهم و یازدهم خرداد، مراسم جشنی برای همشهریان در مسیر جاده سلامت تدارک دیده شد که با استفاده از ظرفیت هنرمندان استانی اجرا شد.

وی انتخاب این مسیر برای برگزاری جشن در شب های ماه مبارک رمضان را جمعیت زیادی دانست که در این شبها در مسیر جاده سلامت حضور پیدا می کنند .

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی عنوان کرد: یکی از وظایف ذاتی شهرداری ها ایجاد فضاهایی برای شادی و نشاط مردم است و شهرداری بیرجند نیز سعی دارد با برگزاری این گونه مراسم، بتواند شرایط را مهیا کند تا مردم دقایقی از مشغله های روزمره فاصله بگیرند و ساعاتی را با شادی و نشاط بگذرانند که این باعث خواهد شد در زندگی نیز بهتر و با روحیه شاداب تری عمل کنند.

قلاسی مود با اشاره بر لزوم ایجاد شادی و نشاط در جامعه به صورت مداوم افزود: برای ایام سال برنامه های متنوعی در مناطق مختلف شهر برنامه ریزی شده و تلاش می کنیم که این برنامه ها با استفاده از ظرفیت هنرمندان استانی برگزار شود که قطعا شرکت پرشور شهروندان در این مراسم باعث دلگرمی خواهد شد.
وی یادآور شد: در حال تدارک مراسم جشنی در شب عید سعید فطر هستیم که مکان و زمان برگزاری آن متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: دیدگاه شهردار و شورای اسلامی شهر بر این است که باید افسردگی از جامعه رخت بربندد و مردم شاد و با نشاط باشند.
لازم به ذکر است، این جشن ها با استقبال بی نظیر شهروندان واقع شد و حضور خانواده ها در این مراسم چشمگیر بود.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله