سرپرست سازمان امداد و نجات هلال احمر کشور گفت: برای امداد رسانی سریع به حادثه دیدگان، تجهیزات امدادی خراسان جنوبی ارتقا می‌یابد.

محمودی سرپرست سازمان امداد و نجات هلال احمر کشور در بازدید از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شهرستان قائنات ضمن تشکر از اهتمام استاندار و نحوه خدمات رسانی به مسافران طبق مصوبات ستاد خدمات سفر استان در خصوص تأمین تجهیزات مورد درخواست خراسان جنوبی قول مساعد داد.

قناعت استاندار خراسان جنوبی نیز در این بازدید با اشاره به قرار گرفتن خراسان جنوبی در مسیر دو محور اصلی کشور گفت: محور‌های مواصلاتی استان، مسیر گذر زائران علی ابن موسی الرضا (ع) به مشهد مقدس است.

قناعت از حجم بالای تردد‌ها در نوروز امسال گفت و تصریح کرد: افزایش آمار حوادث و تصادفات جاده‌ای در نوروز امسال که با تعداد زیاد فوتی‌ها همراه بوده، از نتایج تعدد ترددها است.

او ادامه داد: تجهیز پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای برای تسریع در روند خدمات رسانی به حادثه دیدگان از مواردی است که می‌بایست مورد توجه هلال احمر قرار گیرد.

قناعت بیان کرد: از جمعیت هلال احمر کشور می‌خواهیم در تأمین تجهیزات و به ویژه آمبولانس‌های امدادی، خراسان جنوبی را ویژه ببیند.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور