رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از آغاز طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان از ۲۲ اردیبهشت لغایت ۲۳ خرداد ماه خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی، داود شهرکی در جمع خبرنگاران گفت: در آستانه فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضای مردم برای انواع مواد غذایی به ویژه اقلام لبنی، پروتئینی، میوه وسبزیجات، انواع خرما و شیرینی های مرسوم این ماه (زولبیا و بامیه) طرح نظارتی ماه مبارک رمضان اجرا می شود.

 

وی اظهار کرد: این طرح نظارتی با توجه به نیاز مردم با هدف تنظیم بازار و تشدید نظارت بر عملکرد واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی، رسیدگی سریع و دقیق به شکایت ها و گزارش های مردمی و برخورد با تخلفات احتمالی در سطح استان برگزار می شود.

 

شهرکی ادامه داد: ایجاد آرامش در بازار در ماه مبارک رمضان، ایجاد زمینه مناسب برای تامین مایحتاج عمومی، پایش مستمر بازار و برنامه ریزی برای نظارت بر تامین و توزیع به موقع اقلام پر مصرف و کالاهای اساسی نظیر گوشت مرغ،گوشت قرمز، تخم مرغ، خرما، لبنیات، برنج، روغن، شکر، زولبیا و بامیه، سبزیجات و … از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

 

وی خاطر نشان کرد: در طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان، ۴۲ بازرس و ۶۰۴ ناظر افتخاری در خراسان جنوبی بازار و واحدهای عرضه کننده کالاهای پر مصرف و اساسی مردم را رصد می کنند.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی تاکید کرد: تمامی شهروندان و هم استانی ها می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گرانفروشی، کم فروشی، تقلب، عدم درج قیمت و… مراتب را به ستادخبری ۱۲۴ این سازمان و ادارات شهرستانی منعکس نمایند تا در اولین فرصت موضوع پیگیری گردد.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله