کمیته تخصصی اوقات فراغت ستاد ساماندهی امور جوانان استان خراسان جنوبی برگزار شد.

دکتر افضل پور : متاسفانه بیشترین برنامه ریزی اوقات فراغت معطوف به تابستان می شود که می بایست به جهت دست یابی به اهداف مختلف این برنامه ریزی ها در طول سال و به صورت مداوم انجام شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان صبح امروز کمیته تخصصی اوقات فراغت ستاد ساماندهی امور جوانان استان با حضور مدیران دستگاههای اجرایی عضو ستاد در محل سالن اجتماعات معاونت سیاسی و امنیتی استانداری خراسان جنوبی برگزار شد . دراین نشست که به ریاست دکتر افضل پور مدیرکل ورزش وجوانان استان برگزار شد وی ضمن قدردانی از حضور نمایندگان دستگاههای متولی امرساماندهی اوقات فراغت استان گفت : متاسفانه بیشترین برنامه ریزی اوقات فراغت معطوف به تابستان است که می بایست به جهت دست یابی به اهداف مختلف ، این برنامه ریزیها در طول سال و به صورت مداوم انجام شود. وی خاطر نشان کرد شاید با یک نگاه سطحی اوقات فراغت به عنوان یک سرگرمی تصور می شود اما با یک نگاه عمیق به این موضوع متوجه می شویم که اوقات فراغت نوعی برنامه ریزی جهت رشد همه جانبه خلاقیت و کسب و تقویت مهارت های خاص درجوانان وبکارگیری آن در آینده در بحث اشتغال است که این مهم می تواند تقویت کننده روحیه نشاط و امید در جامعه باشد.دکتر افضل پوردربحث برگزاری نمایشگاه اوقات فراغت استان گفت:به منظور ارائه خدمات و فعالیت های دستگاههای اجرایی وهیاتهای ورزشی استان و همچنین به جهت استعداد یابی گسترده و تحت پوشش قراردادن جمع وسیع تری از جامعه بزرگ جوانان و توسعه کمی و کیفی فعالیتهای اوقات فراغت جوانان و نوجوانان فضای استان را نیازمند برگزاری هرچه بهتر و شایسته ترنمایشگاه اوقات فراغت دانست ودر جهت تبلیغات و اطلاع رسانی مناسب آن می توان از توان سامانه پورتال های اطلاع رسانی پیامکی و فضای مجازی نهایت استفاده را کرد.

متولی ورزش و جوانان استان در ادامه گفت : با تجمیع توان و نیروهای دستگاههای متولی و پرهیز از موازی کاری می توان بهترین نتیجه را گرفت و این مهم حمایت تمامی دستگاههای اجرایی را می طلبد. وی همچنین در خصوص نظارت بر نحوه اجرای کلاس های اوقات فراغت گفت : در کنار کارشناسان هر دستگاه می بایست خود خانواده ها نیز به عنوان بازوی توانمند نظارتی در کنار دستگاههای متولی باشند .

در پایان در خصوص برگزاری نمایشگاه تخصصی اوقات فراغت استان با همکاری دستگاه های متولی امر بحث و تبادل نظر شد

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله