محمدرحیم شهریاری، مدیرعامل جدید جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی، امروز(۱۵ اردیبهشت)، در آیین تودیع و معارفه مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی اظهار کرد: تنها استانی هستیم که در تمام شهرستان‌ها شعب هلال احمر فعالیت دارد.

وی با بیان اینکه در دوره خدمت سابق خود از تمام توان خود برای پیشرفت امروز استان استفاده کردم، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر سازمانی مردمی و بین المللی است که با توان مردم و دولت خدمت رسانی می کنند؛ بنابراین باید بیشترین هماهنگی را برای برداشتن گام‌های بزرگ داشته باشد.

مدیرعامل جدید جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی بیان کرد: در خراسان‌جنوبی، به طور متوسط هر ۱۰ سال یک زلزله بالای ۷ ریشتر دارد؛ بنابراین باید به این منطقه توجه ویژه شود.

شهریاری ادامه داد: در ۲۵ سال گذشته میانگین بارندگی خراسان‌جنوبی کمتر از ۴۰ میلیمتر بوده است و خشکسالی در استان تداوم داشته که ضرورت دارد در این خصوص برنامه ریزی شود.

  وی با بیان اینکه باید در هلال احمر به عنوان حلقه اتصال مردم و مسئولان نقش ایفا کنیم، اظهار کرد: در آزمون استخدامی سال ۹۵ بیشترین استخدامی در هلال احمر استان داشتیم.

محمد حسینی، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی، توسعه منابع انسانی استانداری خراسان جنوبی نیز در این مراسم گفت: باتوجه به نقش ذاتی هلال احمر، در شرایط خاص به داد مردم می‌رسد.

وی با بیان اینکه یکی از نعمات، رضایت مردم است چرا که رضایت مردم برای نظام جمهوری اسلامی اهمیت دارد، تصریح کرد: در شرایط بحرانی که بخشی از مردم به نوعی گرفتار هستند نقش هلال احمر نقشی کلیدی است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی، توسعه منابع انسانی استانداری خراسان‌جنوبی با بیان اینکه خراسان‌جنوبی از استان‌های خاص است، اظهار کرد: اگر بخش اجرایی در نقطه‌ای خاص بخواهد کمک کند در انعطاف برخوردها و لابی گری‌ها حذف می‌شود .

حسینی با بیان اینکه استان خراسان‌جنوبی شرایط خاصی در تمام بخش‌ها دارد، خاطرنشان کرد:  باید مردم را در جای خود ببینیم و نباید تنها هنگام رای دادن مردم را فهیم بنامیم.

گفتنی است؛ در این مراسم از ۲۳ فعال داوطلب و پیشکسوت جمعیت هلال احمر استان تجلیل شد.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله