محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی روز شنبه در نشست شورای اداری استان : مدیران دستگاه‌های اجرایی نسبت به تشکیل کمیته روان‌سازی ارائه خدمات به مردم اقدام کنند تا شاهد رضایتمندی بیشتر در استان باشیم.

معتمدیان گفت: در این کمیته، خدمات بی‌منت در حداقل زمان و با سرعت بالا به مردم ارایه و بخشنامه‌ها، دستورالعمل‌ها و قوانین مختلفی که برای حل مشکلات مردم است، احصا شود.

وی با اشاره به نقش تاثیرگذار مدیران در رفع مشکلات مردم افزود: در شرایط سخت مالی فعلی با ارائه خدمات مطلوب می‌توانیم شاهد رضایتمندی مردم در سطح استان باشیم.

نماینده عالی دولت در خراسان جنوبی بر حفظ کرامت و توجه به شئونات مردم تاکید کرد و گفت: این مهم حداقل خدمتی است که می‌توان به جامعه ارایه کرد.

وی با اشاره به تلاش‌های جهادگونه مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان عنوان کرد: این تلاش‌ها سال گذشته در راستای خدمت به مردم با وجود همه تنگناها رقم خورد و لازم است از زحمات کادر درمانی استان که فداکارانه به مردم خدمت می‌کنند هم تقدیر شود.

معتمدیان با تاکید بر متفاوت بودن وضعیت بودجه‌ای کشور در سال جاری اظهار داشت: امسال علاوه بر تشدید مشکلات ناشی از تحریم‌ها و کاهش قیمت نفت، قطعا در تامین منابع مالی مشکلاتی خواهد بود.