عملیات اجرایی فاز دوم بیمارستان ۳۲ تختخوابی خوسف پس از یکسال وقفه امروز آغاز شد.

رئیس شبکه بهداشت ودرمان خوسف گفت : عملیات احداث اینآغاز عملیات اجرایی فاز دوم بیمارستان 32 تختخوابی خوسفبیمارستان در زمینی به مساحت ۳ هزار و۳۰۰ متر مربع و در دو طبقه از سال ۹۲  آغاز شده و تاکنون  در فاز اول  اسکلت بندی ،سقف وستون ها اجرا شده است..

جمیله احمدی با بیان اینکه در آبان سال ۹۶ با اعتبار هزینه شده یک میلیارد و ۳۰۰میلیون تومان فاز اول این بیمارستان به پایان رسید، افزود: پس از آن به به دلیل نداشتن اعتبار عملیات ساخت و ساز آن متوقف شد.

وی با بیان اینکه پس از اخذ ردیف اعتبار وانجام مناقصه در بهمن  سال گذشته پروژه تحویل پیمانکار شد، گفت: با اتمام مراحل تجهیز کارگاه، عملیات اجرایی فاز دوم آن با اعتبار ۱۳میلیارد تومان آغاز شده، که پیش بینی می شود اواخر سال ۹۹ به بهره برداری برسد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان خوسف  پیشرفت فیزیکی بیمارستان را ۴۵ درصد اعلام کرد و افزود: در این بیمارستان ۹بخش  شامل اورژانس ، اطفال ، زنان، جراحی ، داخلی، اتاق عمل، آی سی یو، رادیو لوژی، سونو گرافی احداث خواهد شد.

شهرستان خوسف هم اکنون تنها شهرستان فاقد بیمارستان استان است که مردم برای دریافت خدمات درمانی  به مرکز استان مراجعه می کنند.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله