.

حمید ملانوری صبح امروز در اولین روز کاری رسمی پس از معارفه به عنوان استاندار خراسان جنوبی و در جریان اولین بازدید از دفاتر استانداری، از دفتر زنان و خانواده بازدید و به دیدار و گفتگو با مدیر کل و کارکنان دفتر پرداخت.

بحمید ملانوری در حاشیه بازدید از دفتر زنان و خانواده با اشاره به نقش و جایگاه زنان گفت: زنان به عنوان نیمی از جمعیت نقش مهمی در توسعه همه جانبه جامعه دارند.

وی با اشاره به ظرفیت و توان بانوان ادامه داد: بانوان می توانند در حوزه های مختلف اثرگذار باشند که یکی از این حوزه ها، حوزه اقتصادی است که با اجرای برنامه های شاخص دولت در حوزه توانمندسازی اقتصادی و اشتغال زنان این مهم محقق می شود.

ملانوری به سیاست های دولت در جهت اهتمام در استفاده از توان و ظرفیت زنان در عرصه های مختلف اشاره کرد و یادآور شد: ان شاءا… در فرصتی مناسب و در جلسات تخصصی به بررسی اقدامات انجام شده در این راستا و نیز ادامه سیاست گذاری و برنامه ریزی جهت اقدامات آتی در این زمینه پرداخته خواهد شد.

وی در پایان ضمن اشاره به نگاه ویژه به حوزه بانوان و خانواده و استفاده از توان زنان در عرصه های مختلف، برای دفتر زنان و خانواده و نیز همه بانوان توانمند و فعال استان آرزوی سلامتی و موفقیت کرد.