خش سرداران امروز به صورت رسمی افتتاح و «مهدی نیازی» به سمت بخشدار منتصب گردید.
?«مجید بیکی» فرماندار نهبندان امروز (۲۶ آذر) در آیین معارفه اولین بخشدار سرداران که با حضور دکتر خوش خبر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی برگزار شد، اظهار کرد: با افتتاح بخش سرداران شاهد توسعه منطقه با همت و تلاش مسئولان استانی و شهرستانی خواهیم بود.
?وی افزود: زیرساخت های زیربنایی و روبنایی بخش سرداران در حال انجام است، انتظار است دغدغه های مختلف مردم با تلاش همه مسئولین با تأکیدات رهبری در سال ۱۳۷۸ و توصیه ای ایشان که برای توسعه نهبندان داشته اند؛ رفع شود؛ لذا مسئولان باید برای ارتقای بیش از پیش این شهرستان کوشا باشند.
?فرماندار نهبندان با بیان اینکه در بخش های مختلف شهرستان شاهد اقدامات توسعه ای زیربنایی هستیم، بیان کرد: در حوزه سرمایه گذاری و ایجاد واحدهای تولیدی امروز بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان در حال انجام است.
?وی نهبندان را یکی از قطب های معدنی استان خراسان جنوبی معرفی و تصریح کرد: در حوزه گاز رسانی بخش عمده ای از گاز رسانی انجام شده است، همچنین امیدواریم سال آینده عملیات گازرسانی روستاهای بالای ۲۰ خانوار نهبندان به اتمام برسد.
?بیکی عنوان کرد: یکی از خدماتی که می توان برای آن واژه اقدام جهادی را به کار برد، حوزه گاز رسانی به روستاهای استان و شهرستان است که جای تقدیر و تشکر دارد.
?وی با اشاره به حوزه راه های شهرستان نهبندان بیان کرد: تا خردادماه سال ۱۳۹۸، این شهرستان ۱۲ کیلومتر باند دوم داشت، اما امروز مسیر ارتباطی نهبندان- سربیشه به پیمانکار واگذار شده و به زودی در دهه فجر قطعاتی از آن افتتاح خواهد شد.

?فرماندار نهبندان احداث ۱۰ هزار واحد مسکن محرومین را اقدام جهادی دیگر دولت در استان دانست و گفت: سال گذشته عملیات احداث ۱۰ هزار واحد مسکن محرومین در استان به همت استاندار وقت آغاز شد و امروز شاهدیم در تک تک روستاها، واحدهایی برای مردم ساخته شده که با تسهیلات بلاعوض و قرض الحسنه در حال انجام است.

?بیکی تصریح کرد: مهمترین هدف انقلاب خدمات دهی به مناطق مستضعف و کمتر برخوردار است، امروز توجه نظام به این مناطق بیش تر شده است.
?وی افزود: سابقه بخش سرداران به دهه هشتاد بر می گردد؛ امروز بعد از ۱۲ سال با همکاری و هماهنگی در مجموعه استان، شهرستان و وزارت کشور ارتقاء بخش تحقق پیدا کرد و مردم به آرزوی دیرینه خود رسیدند اما این بخش نیازمند همراهی و توجه بیشتر مسئولان هم هست.
?بیکی تصریح کرد: بدون شک خدمات دهی در بخش سرداران بیشتر خواهد شد، اما ما انتظار داریم مسئولان استانی و شهرستانی در محل بخش حضور و مشکلات مردم را از نزدیک احصاء و در راستای اهداف تعریف شده گام بردارند