#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی در شهرستان نهبندان با اعضای گروه جهادی رضوان دیدار کرد که با ۷۰ جهادگر میهمان مردم این منطقه مرزی هستند.

سید محمدرضا طالبی روز پنجشنبه با هدف اطلاع از روند فعالیت گروه جهادی رضوان با اعضای این گروه دیدار و با آنان گفت و گو کرد.

گروه جهادی رضوان همزمان با نوروز امسال در حال خدمت‌رسانی به مردم روستاهای مرزی چاهشند و محمدآباد دغال است.

این گروه جهادی در پانزدهمین سال فعالیت جهادی خود خدمات عمرانی، فرهنگی، اشتغالزایی و پزشکی را به مردم این منطقه مرزی ارائه می‌کند.

نوسازی مدارس، ساخت سرویس‌های بهداشتی، حمام و تکمیل مدارس نیمه‌تمام از جمله خدمات گروه جهادی رضوان در روستاهای نهبندان است.

قرارگاه جهادی حضرت یونس (ع) نیز از ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ در قالب پنج گروه خدمات پزشکی، عمرانی و فرهنگی را به ساکنان ۹ روستای شهرستان مرزی زیرکوه ارائه می‌کند.

این گروه ۲۰۰ نفره در روستاهای بایمرغ، بنمرود، کلاته‌ مزار، فخرآباد، علی‌آباد، بارنجگان، مناوند، حسین‌آباد و محمدآباد به مدت ۲۰ روز خدمت‌رسانی خواهد کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی امروز از ایستگاه‌های راهنمای مسافر و انتظامی در محل ورودی شهر نهبندان نیز بازدید و ضمن خداقوت و تبریک سال نو از خدمات و اقدامات آنان اطلاع کسب کرد.

طالبی در سفر به نهبندان از پایگاه امداد و نجات بین شهری حضرت ابوالفضل (ع) بازدید کرد و گفت و گوی چهره به چهره با مردم روستاهای مرزی نهبندان از دیگر برنامه‌های این سفر بود.

استان خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و مرکز شهرستان نهبندان در ۲۰۰ کیلومتری جنوب بیرجند با کشور افغانستان هم مرز است.