بازدید معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار از خانه های محله در بلوار شعبانیه و الهیه  بیرجند
در این بازدید که مدیر کل دفتر امور اجتماعی و شهردار بیرجند حضور داشتند ، دکتر خوش خبر باهدف ایجاد تعامل سازمانهای مردم نهاد با شهرداری از خانه های محله در بلوار شعبانیه و الهیه بازدید نمودند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی با تاکید بر نقش سازمانهای مردم نهاد در ارتقای سطح آگاهی شهروندان و کنترل و کاهش آسیبهای اجتماعی بیان داشت، سازمانهای دولتی می توانند با همکاری با سازمانهای مردم نهاد عملکرد موفق تری در مدیرت و پایداری اجتماعی داشته باشند.
ایشان تاکید نمود ، حضور سازمانهای مردم نهاد در محلات با هدف رفع مشکلات آنان بدون هیچ گونه بار مالی ظرفیتی است که موجبات حضور و مشارکت بیشتر مردم در اجتماع را فراهم می کند.
دکتر خوش خبر ، تعامل سمن با مردم را پیوند جامعه مدنی با حاکمیت نامید و خاطر نشان ساخت، اگر با کمک سازمانهای مردم نهاد در حوزه های فرهنگی کار شود مسائل و مشکلات به حوزه های سیاسی و امنیتی سرازیر نخواهد شد و رضایتمندی در مردم را منجر خواهد شد.
در این بازدید معاون استاندار اظهار امیدواری نمود با تخصصی شدن سازمانهای مردم نهاد و ایجاد شبکه های تخصصی در حوزهای فرهنگی اجتماعی و ایجاد خانه سمن شاهد مشارکت حداکثری مردم در برنامه های اجتماعی خواهیم بود.