استاندار خراسان جنوبی گفت: ایران اسلامی مقتدرانه هراس‌زدایی از استکبار را به منصه ظهور رسانده و این بار نیز به لطف الهی، دسیسه‌ها و فتنه‌ها را در نطفه خفه می‌کند.

 در پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت گرامیداشت “یوم الله ۱۳ آبان” به این کلام مقام معظم رهبری اشاره شد که “سیزده آبان، روز استواری ملت ایران در مقابل ترفند استکبار است”.

وی ادامه داد: یوم‌الله سیزدهم آبان با چندین رویداد مهم شامل تبعید حضرت امام خمینی (قدس سره الشریف)، شهادت جمعی از دانشجویان و دانش‌آموزان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا که به درستی روز “ملی مبارزه با استکبار جهانی” نام گرفته، برگی زرین از مقطعی حساس در تاریخ انقلاب اسلامی است که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی (حفظه الله)؛ “روز تجلی دوباره آزادگی و شجاعت و غیرت انقلابی در ملت مسلمان ماست”.

استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: سیزدهم آبان ماه ۱۳۵۸ و با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران، ابهت پوشالین سردمداران جهانخوار در هم شکست و طبل رسوایی استکبار به صدا درآمد و به جهانیان ثابت کرد، دسیسه‌چینی علیه ملل مظلوم و آنها که بدون تکیه به ابرقدرت‌ها، مسیر توسعه را در پیش گرفته‌اند، راه به جایی نمی‌برد و همواره با شکست روبه‌روست.

وی بیان کرد: استیصال معاندین در اتفاقات اخیر کشور که با عملیات‌های کور، هر روز رنگی ننگین‌تر به خود می‌گیرد، بیش از هر زمان دیگری دست‌های پشت پرده را رو کرده و بر این مهم تاکید دارد که شکوه، صلابت و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و همه‌گیری انقلاب شکوهمندمان، همچون خاری در چشم دشمنان، آسایش و آرامش را از خبیثان روزگار ربوده و آنها را به این واداشته تا برای پایین کشیدن پرچم اقتدار و استقلال ایران، هر روز ترفندی نو دراندازند.

قناعت افزود: حال آنکه با درایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که به درستی، سیزدهم آبان سال ۵۷ را دوران شور و اعتلای مبارزات ضد رژیم و ضد آمریکایی در ایران نامیده‌اند، ایران اسلامی طی این سال‌ها، مقتدرانه هراس‌زدایی از شیطان بزرگ را به منصه ظهور رسانده و این بار نیز به لطف الهی و در سایه عنایات حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، دسیسه‌ها و فتنه‌ها را در نطفه خفه می‌کند و مرزهای امنیتی، جغرافیایی، عقیدتی و فرهنگی خود را از گذشته پایدارتر و ماناتر خواهد کرد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۳۴۳ دانش‌آموز شهید استان، این روز عزیز را به همه مردم متدین خراسان جنوبی تبریک و تهنیت گفته، از آحاد مردم دعوت می‌کنم در پاسخ به اقدامات سخیف کوردلان و فتنه‌گران، با حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله سیزدهم آبان ماه و با سر دادن شعار “هَیْهَاتَ مِنَّا الذِّلَّه” و با تاکید بر اقتدار ایران، بار دیگر محاسبات دشمنان را درهم شکنند. امید که با استعانت از الطاف الهی در آینده نزدیک شاهد سرنگونی تمامی مستکبران جهان و دنیایی عاری از جنگ و خشونت باشیم.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور