هردار مود گفت: اولین پارک بازار خراسان جنوبی با ایجاد بازارچه صنایع دستی در شهر مود راه اندازی می‌شود که می‌تواند قابلیت گردشگری داشته باشد و برای احداث این پارک بازار حدود ۷۵۰ میلیون تومان سرمایه‌گذاری خواهد شد.

مرتضی صادق بختیاری، شب گذشته ۴ بهمن، در دیدار با اصحاب رسانه خراسان جنوبی اظهار کرد: شهر مود یک شهر فرهنگی و بالغ بر ۳۵۰۰ نفر جمعیت دارد.

وی با بیان اینکه مود در نزدیکی مرکز استان قرار دارد که فاصله نزدیک با فرودگاه بین المللی و مرز برای این شهر فرصت است، گفت: مود مهد سه پدر علم ایران پروفسور کاظم معتمدنژاد پدر علم ارتباطات نوین، پروفسور مهدی بلالی مود پدر علم سم شناسی و پروفسور اسدالله آزاد پدر علم کتابخوانی است.

شهردار مود با بیان اینکه فرش دستبافت مود یکی از برندهای جهانی است، افزود: علی رغم بسیاری از امکانات و ظرفیت‌هایی که در مود است اما این شهر مظلوم واقع شده است.

صادق بختیاری با بیان اینکه علاوه بر فرش نیز حوله بافی و برک بافی در شهر مود وجود دارد، تصریح کرد: این محصولات در دنیا بی نظیر است و در تلاش هستم برند فرش دستبافت ثبت جهانی شود.

وی ادامه داد: شهر مود نسبت به ابتدای انقلاب اسلامی پیشرفت‌های خوبی کرده و امروز مردم از نعمت برق، گاز و آسفالت برخوردار هستند و مود تا پایان سال اولین شهر استان خواهد بود که هیچ خیابان خاکی ندارد.

شهردار مود با بیان اینکه ۱۰۰ درصد خیابان‌های شهرمود تا پایان سال جاری آسفالت می‌شود، خاطرنشان کرد: همچنین اولین پارک بازار خراسان جنوبی با ایجاد بازارچه صنایع دستی در شهر مود راه اندازی می‌شود.

صادق بختیاری اظهار کرد: این پارک بازار می‌تواند قابلیت گردشگری داشته باشد و برای احداث این پارک بازار حدود ۷۵۰ میلیون تومان سرمایه‌گذاری خواهد شد.

وی با بیان اینکه پارک بازار مود تا پایان سال ۹۸ به بهره برداری می‌رسد، گفت: این یک بازارچه دائمی در کنار روز بازار است و دارای ۳۰ غرفه پیش بینی شده است.

شهردار مود با بیان اینکه طرح تفکیک زباله از مبدأ و جداسازی آب شرب از فضای سبز در دست اقدام است، افزود: همچنین مسجد برکت به همت بنیاد برکت در شهر مود احداث می‌شود.

صادق بختیاری خاطرنشان کرد: تعداد چهار پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۸۰ میلیون تومان در ایام دهه فجر در شهر مود افتتاح می‌شود.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله