?معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی، که صبح امروز در دیدار رئیس و اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سخن می گفت با بیان این مطلب، افزود: پیش بینی حوادث از حیث حفظ جایگاه حرفه مهندسی مهمترین اولویتی است که باید مورد توجه قرار گیرد چرا که ارتقای کیفیت ساخت و سازها بدون توجه به مقررات سازمان نظام مهندسی اتفاق نخواهد افتاد.
سید کمال الدین میرجعفریان ، تاکید کرد: هرگونه اجرای برنامه های عمرانی در استان باید با در نظر گرفتن این مهم طراحی و اجرایی شود.
?معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی ، حضور فعال، چشمگیر و تاثیرگذار سازمان نظام مهندسی ساختمان در شورای فنی را خاطر نشان کرد و افزود: استفاده از دانش مهندسی و پیش بینی حوادث نشانگر دفاع از حرفه مهندسی خواهد بود.
?مهندس میرجعفریان، استفاده از نیروهای دارای کارت مهارت، بررسی نتایج آزمون های ورودی سازمان نظام مهندسی ساختمان و فعال کردن صنعت ساخت و ساز را مورد تاکید قرار داد و افزود: این موضوعات از جمله مواردی است که باید بررسی و نشست های تخصصی در این زمینه ها برگزار گردد.
?معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی ، ضمن تاکید بر تسریع در بازنگری طرح جامع و تفصیلی شهر بیرجند گفت: با جلسات تخصصی که در این رابطه برگزار شد، مقرر گردید این طرح در اسرع وقت تکمیل و مقدمات اجرایی بگیرد.
?میرجعفریان ، با بیان اینکه طرح ها و مصوبات جلسات باید پشتوانه اجرایی داشته باشد، افزود: در غیر این صورت هیچ یک از آنها عملیاتی نخواهد شد؛ از این رو قبل از تصویب یک طرح تمامی جوانب مالی ، اداری ، اجتماعی، فرهنگی و… آن باید به دقت مورد بررسی قرار گیرد.
?معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی ، احیای بافت فرسوده در شهرها را فرصتی مناسب در توسعه شهری و رونق ساخت و ساز و تولید مسکن دانست و تصریح کرد: می توان از مشوق های قانونی و ظرفیت هایی که در قانون در این زمینه پیش بینی شده نیز به بهترین نحو ممکن استفاده کرد.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله