#در_خانه_میمانیم

#شکست_کرونا_مردم_همدلی

#کرونا_را_شکست_میدهیم

#رعایت_بهداشت_فردی

 

به همت مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه  یاران و گروه جهادی شهید فرهادی بسیج رسانه از زحمات و خدمات کادر درمان بخش کرونا بیمارستان حضرت ولیعصر «عج» بیرجند تجلیل و قدردانی شد.

☑️خواسته پرستاران از مردم : در خانه بمانید

?روز گذشته مراسم تقدیر از پرستاران بخش کرونا در بیمارستان ولیعصر(عج) بیرجند با همت مرکز نیکوکاری رسانه یاران خراسان جنوبی، بسیج رسانه ، گروه جهادی شهید فرهادی و بسیج سازندگی استان برگزار شد تا پیام هر یک از پرستاران و کادر درمان این بیمارستان را به مردم منعکس کند. پیامی که هر پرستار تاکید می کرد: «در خانه بمان تا به خانه برگردم» پرستارانی که حدود ۱۰ ماه گذشته در فشار و استرسی بیشتر از زمان های دیگر پشت سر گذاشتند.

هر کدام به عنوان عضوی از جامعه از همشهریان و هموطنان خود درخواست می کردند فاصله اجتماعی و ضوابط بهداشتی و محدودیت ها را جدی بگیرند تا به هر طریق مانع شیوع بیشتر کرونا شوند.

?مدیر اجرایی مرکز نیکوکاری رسانه یاران استان هدف از این برنامه را تجلیل و خسته نباشید از طرف جامعه رسانه ای به فعالان عرصه درمان بیان و اضافه کرد: رسانه ها باز هم مسیر اطلاع رسانی و همکاری برای مقابله با کرونا و همکاری با بخش درمان را ادامه می دهند و از اطلاع رسانی در این زمینه کوتاهی نمی کنند.

« مهدی کاظمی فرد» گفت: رسانه های استان در کنار اطلاع رسانی در زمینه های مختلف آمادگی دارند که مشکلات و مسایل کادر بهداشت و درمان را هم مانند قبل منعکس کنند.

?رئیس بسیج رسانه استان در این مراسم پزشکان، پرستاران کادر درمان و …. را بسیجیان واقعی در صحنه دفاع امروز جامعه خواند و افزود: فعالان رسانه های قدردان زحمات شما هستند و برای آگاه سازی عمومی مردم به منظور رعایت موازین بهداشتی و کمک به کادر درمان تلاش می کنند.

«رضایی» تاکید کرد: هدف از این برنامه اعلام پشیبانی همه جانبه فعالان رسانه ای از مدافعان سلامت استان است و یادآوری این پیام که فعالان رسانه ای قدردان زحمات شما هستند و همچنان که تاکنون درراه اطلاع رسانی برای مقابله با اپیدمی شدن ویروس کرونا تلاش کرده اند باز عهد می بندند که در این زمینه و برای آگاه سازی عمومی جامعه و رعایت بیشتر موازین بهداشتی بیش از پیش فعالیت کنند.
☑️ در پایان این مراسم از خدمات و زحمات کادر درمان بخش کرونا بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) تجلیل و قدردانی شد.