#در_خانه_میمانیم

#شکست_کرونا_مردم_همدلی

#کرونا_را_شکست_میدهیم

#رعایت_بهداشت_فردی

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاینات از همکاری ۱۲۸ تیم جهادی برای مقابله با کرونا در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ پاسدار رضا هزاری روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا قرارگاه شفا به منظور همکاری با سایر نهادها در جهت مقابله با این ویروس در شهرستان قاینات تشکیل شد.

وی افزود: از همان ابتدای تشکیل قرارگاه شفا و ورود سپاه و بسیج برای مقابله با کرونا با تشکیل تیم اندیشه ورز در جهت بررسی و احصای مسائل و مشکلات و راه‌های همکاری با سایر دستگاه‌ها اقدام و ۷ مورد شناسایی شد.

فرمانده قرارگاه شفا شهرستان قاینات اظهار داشت: تشویق به ماندن در خانه‌ها، مسائل مرتبط با فضای مجازی و آموزش دانش آموزان، بیکاری صاحبان برخی از حرفه‌ها و مشاغل، بیکاری کارگران فصلی و اقشار آسیب پذیر، نیازهای بهداشتی و درمانی، کمبود تجهیزات حفاظتی شامل ماسک، دستکش و مواد ضد عفونی و تفقد و دلجویی از خانواده‌های آسیب دیده از کرونا از مهمترین مسائل و مشکلات بوده است.

وی گفت: ۱۲۸ تیم چابک و سبک جهادی برای مقابله با کرونا با همکاری در پست‌های غربالگری، کمک به سوخت گیری  در پمپ بنزین‌ها، ضد عفونی معابر، مساجد و امکان پرجمعیت فعالیت دارند.

وی افزود: همچنین برای خرید مایحتاج برخی خانواده‌ها که امکان بیرون آمدن از منزل را ندارند، بسبجیان پایگاه‌ها نسبت به ثبت سفارش، خرید و توزیع کالاها اقدام می‌کنند.