?در ارتباط تلفنی استاندار خراسان جنوبی با وزیر نفت عنوان شد: عملیات اجرایی خط انتقال گاز دشتک-زابل- سربیشه، به زودی آغاز می شود.
دکتر قناعت در مراسم تقدیر از زحمات کارکنان شرکت گاز استان در دوران افت فشار گاز، طی تماس تلفنی با وزیر نفت، آخرین روند اجرای پروژه خط انتقال گاز دشتک-زابل- سربیشه را پیگیر شد.
?وی در این ارتباط تلفنی، ضمن تقدیر از خدمات کارکنان شرکت گاز در ایام پیک مصرف، گفت: در شرایطی که در استان های همجوار با فشار ۱۶۰ پی اس آی قطعی گاز را شاهد بودیم به همت تدابیر کارکنان شرکت گاز، خراسان جنوبی با فشار زیر ۵۰ پی اس آی نیز قطعی گاز نداشتیم.
?استاندار در ادامه از نشست هفته گذشته خود با وزیر نفت در کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت و اظهار داشت: بنا به مباحث مطرح شده در آن جلسه، پروژه خط انتقال گاز دشتک-زابل- سربیشه مورد موافقت وزارت نفت قرار گرفت و عملیاتی خواهد شد.
?قناعت با دعوت از وزیر نفت برای حضور در استان، گفت: به مردم شریف خراسان جنوبی این قول را بدهید که به زودی مراسم آغاز عملیات اجرایی این پروژه را با حضور شما شاهد خواهند بود.
?وزیر نفت نیز ضمن قدردانی از تلاش های تیم مدیریتی استان در ایام پیک مصرف، گفت: طی ارتباط های همه روزه ای برقرار می شد، تلاش شبانه روزی و جهادگونه تیم مدیریتی استان کاملاً محرز بود.
?دکتر اوجی با قابل تقدیر خواندن اقدامات کارکنان شرکت گاز استان، ادامه داد: همه آن تدابیر ارزنده و کار جهادی سبب شد، در خراسان جنوبی قطعی گاز نداشته باشیم و این پیک سخت را به خوبی پشت سر بگذاریم.
?وی در پایان با اشاره به نتایج خوب نشست کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی، متذکر شد: به زودی با سفر به خراسان جنوبی یا به شکل ویدئوکنفرانسی نسبت به کلنگ زنی پروژه اجرای خط انتقال گاز دشتک-زابل- سربیشه اقدام خواهد شد.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور