مأموران انتظامی خراسان جنوبی پارسال ۴۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در استان کشف کردند.

سردار فرشید فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: مأموران انتظامی استان پارسال در رابطه با مبارزه با قاچاق کالا به لحاظ ارزرش ریالی بیش از ۴۰ میلیارد تومان کالای قاچاق و بیش از ۷ میلیارد تومان کالای احتکار شده در استان کشف کردند.

او افزود: نیروی انتظامی با داشتن ۸ پلیس تخصصی شامل پلیس آگاهی، پلیس امنیت عمومی، پلیس مواد مخدر، پلیس فتا، پلیس راهور، پلیس راه، پلیس امنیت اقتصادی و پلیس پیشگیری و همچنین معاونت‌های رده‌های مختلف ماموریت‌های متعددی را اجرا می‌کند و در همه زمینه‌ها خدمتگذار مردم است.

سردار فرشید تصریح کرد: مدافعان امنیت با اجرای مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا با طرح ممنوعیت‌های تردد در کنار مدافعان سلامت است.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه معضل شوم مواد مخدر از دغدغه‌های پلیس و رده‌های امنیتی است، افزود: مواد مخدر تبعات بدی دارد و در اقشار مختلف جامعه تأثیرات منفی دارد.

او ادامه داد: در این رابطه مأموران انتظامی استان پارسال بیش از ۷۵ تن انواع مواد مخدر را کشف کردند که کشفیات مواد مخدر پارسال بیش از ۵۱ درصد افزایش داشته و یکی از بهترین نیرو‌های خود را در این زمینه از دست دادیم.

انتهای پیام/ ر ف