به گزارش پایگاه خبری روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان جنوبی، به نقل از علیرضا ضیائی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خوسف، پروژه عملیات روکش آسفالت محور قلعه زری به طول ۹.۵ کیلومتر در شهرستان خوسف به اتمام رسید.
علیرضا ضیائی با اعلام این خبر افزود: در راستای افزایش ارتقاء ایمنی و نگهداری محورهای مواصلاتی استان و به منظور رفاه حال کاربران جاده ای، محور قلعه زری خوسف به طول ۹.۵ کیلومتر روکش آسفالت گرم نازک گردید.
وی عنوان داشت: این پروژه به صورت پیمانی و در مدت زمان یک ماهه اجرایی گردید و نیز برای اجرای این عملیات ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات ملی هزینه گردیده است.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان خوسف خاطرنشان کرد: شهرستان خوسف دارای بیش از ۱۳۳۳ کیلومتر جاده بین‌شهری و روستایی است که عملیات روکش آسفالت محورها، همه‌ساله به تناسب اعتبارات و یا با تأمین قیر رایگان در برنامه این اداره کل قرار می‌گیرد که با توجه به خرابی محورها و اولویت‌بندی انجام شده نسبت به انجام روکش محورهای منتخب اقدام می‌گردد.
ضیائی در پایان رسیدگی مناسب به راه های فرعی و روستایی شهرستان را نیازمند اعتبارات به حداقل مبلغ ۴۰ میلیارد ریال عنوان نمود که در کنار اعتبارات ملی قابلیت بهبود محورهای شهرستان را فراهم می نماید

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله