🔻بسم رب اللوح و القلم

◽️ بیست و یکم دی‌ماه؛ سالروز عروج ملکوتی شهید جاویدالاثر «غلامرضا رهبر» که به نام روز «بسیج رسانه» مزین شده است، فرصتی است برای پاسداشت تلاش پیوسته و فداکارانه اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی که در مقابل جنگ رسانه‌ای و شناختی دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و گفتمان منطقی آن، قلم خود را به مثابه سلاحی کارآمد در مسیر دفاع از این حقیقت و تاباندن پرتوی از خورشید آن به فطرت حق‌جوی بشری به کار گرفته‌اند.

◽️ خبرنگار بسیجی برای تحقق این هدف همیشه در میدان است، به ویژه امروز که در جنگ نرم، قلم او و لشکر بی‌شمار کلمات اویند که باید هم در خاکریز دفاع بایستند و هم با طراحی هجوم به پایه‌های فکری و تبلیغاتی نظام باطل بتازند، بر آنان هجوم برند و در فرآیند قرآنی «جادلهم بالتی هی احسن»، بنیاد تزویر و دروغ و جنگ روانی را به چالشی فروکاهنده بکشند. میدانی که بسیاری از اولیای الهی، صلحا و شهدا در میانه آن با بذل جان و مال به جهاد و فداکاری پرداخته‌اند.

◽️ اینجانب ضمن درود به روح پاک و مطهر شهید «غلامرضا رهبر»، شهید «محمدرضا فرهادی» تنها شهید خبرنگار استان و تمام خبرنگاران بسیجی سفرکرده، روز بسیج رسانه را به تمام تلاشگران بسیجی استان خراسان‌جنوبی تبریک گفته و از خداوند متعال توفیق روز افزون برای ایشان خواستارم.

🔹 سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا مهدوی
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور