نگارخانه خورشید شهرستان بشرویه با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، ظهر یکشنبه ۷ شهریورماه جاری همزمان با هفته دولت، افتتاح شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در مراسم افتتاحیه پروژه عنوان کرد: نگارخانه خورشید با هدف رونق و گسترش فضای فرهنگی و هنری شهرستان تاریخی بشرویه و فراهم شدن بستری برای فعالیت فرهیختگان این شهرستان ساخته شده است.
نبی زاده با اشاره به این که نگارخانه خورشید با ۹۵ متر مربع زیربنا و با اعتبار ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، ظرفیت نمایش ۴۰ اثر هنری را دارد، اضافه کرد: امیدواریم با تخصیص اعتبارات در کنار فضاهای فرهنگی ایجاد شده، ساختمان در حال تعمیر موجود نیز به اتمام رسیده و در اختیار هنرمندان شهرستان قرار گیرد.
وی به افتتاح ۴ نگارخانه در شهرستان های زیرکوه، درمیان، بشرویه و سرایان اشاره کرد و گفت: دو مرکز آموزشی نیز در زیرکوه و سرایان به بهره برداری رسید.
شفیعی فرماندار شهرستان بشرویه نیز خواستار پیگیری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی برای ساخت هر چه سریعتر سالن نمایش شهرستان بشرویه شد و گفت: با توجه به نیاز شهرستان، آماده همکاری برای ساخت مجموعه ای ویژه آموزش های فرهنگی هستیم.