#در_خانه_میمانیم

#شکست_کرونا_مردم_همدلی

#کرونا_را_شکست_میدهیم

#رعایت_بهداشت_فردی

 

 مدیرعامل خانه مطبوعات خراسان جنوبی گفت: با همکاری و موافقت دستگاه‌های ذیربط واکسیناسیون کرونا برای خبرنگاران در این استان از روز چهارشنبه ۱۳ مرداد آغاز می‌شود.

سمانه سالاری در جمع خبرنگاران افزود: با همکاری معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت بهداشت، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه مطبوعات استان سرانجام طرح واکسیناسیون خبرنگاران و اصحاب رسانه در خراسان جنوبی اجرایی شد.

وی گفت: خبرنگاران از روز چهارشنبه هفته جاری از ساعت ۸ تا ۱۳ می‌توانند برای واکسیناسیون به پردیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند (طبق پیامک ارسالی) مراجعه کنند و به خبرنگارانی که پیامک برایشان ارسال نشود، طی بررسی که به زودی صورت می‌گیرد، پیامک ارسال خواهد شد.

مدیرعامل خانه مطبوعات خراسان جنوبی با بیان اینکه خبرنگاران نیاز به ثبت‌نام در سامانه سلامت ندارند اظهار داشت: خبرنگاران شهرستانی نیز می‌توانند از این طرح استفاده و طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی نسبت به واکسیناسیون اقدام کنند.

وی افزود: خدا را شاکریم که خانه مطبوعات با همکاری دیگر دستگاه‌ها توانست به یکی از اهداف کاری خود دست پیدا کند و قدمی هرچند کوچک برای اصحاب رسانه بردارد.

سالاری تصریح کرد: امیدواریم با اجرای طرح واکسیناسیون خبرنگاران، پوشش حداکثری حفاظت در مقابل ویروس کرونا را برای همکاران ما به ارمغان بیاورد و سلامت آنان را تضمین کند.

وی با تاکید بر پوشش حداکثری خبرنگاران برای واکسینه شدن، از رابطین شهرستانی خواست تا در اسرع وقت با مراکز بهداشتی شهر خودشان هماهنگ شوند و اقدام لازم را برای واکسیناسیون انجام دهند