طرح گردشگری روستای برکوه شهرستان سربیشه با مشارکت نمایندگی میراث فرهنگی، بخشداری مرکزی سربیشه و دهیاری روستای برکوه اجرا می گردد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی، سرپرست نمایندگی میراث فرهنگی سربیشه امروز ۳ بهمن ماه در این خصوص گفت: کارمطالعه و تهیه طرح اجرای این پروژه از نیمه دی ماه آغاز گردیده و امیدواریم در مدت یک ماه آماده بررسی و تصویب گردد.

هاشم اتفاقی افزود: طبق توافق های انجام شده با بخشداری مرکزی سربیشه و دهیاری روستا مقرر شده این طرح در دو یا سه فاز به صورت مشارکتی اجرا گردد.

او ادامه داد: احداث ۳دهنه مغازه برای فروش صنایع دستی و مایحتاج گردشگران، اجرای آلاچیق و سکوهای استراحت محوطه سازی و ساخت مسیر پیاده رو دسترسی به محدوده مجاور سد برکوه و . . . از جمله مواردی است که در طرح مذکور پیش بینی شده است.

 

اتفاقی اذعان کرد: برکوه از جمله روستاهای بخش مرکزی سربیشه است که از طبیعت زیبایی برخوردار است و وجود سد برکوه باعث گردیده این روستا به عنوان یکی از مناطق گردشگری شناخته شود و امیدواریم با تهیه زیر ساخت های لازم شاهد رونق و توسعه گردشگری در سطح منطقه باشیم.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله