خواننده حماسی ارزشی استان خراسان جنوبی رتبه اول آوای ضد استکباری کشور رو از آن خود کرد

دومین جشنواره نواها و آواهای ضداستکباری در شهریور ماه ۹۶ در مشهد مقدس برگزار شد که در این جشنواره عبدالله مولوی حقیقی رتبه اول را از آن خود کرد.

به گزارش دبیر خانه دومین جشنواره آواهای ضد استکباری از مجموع ۵۱۴ اثر به دبیرخانه جشنواره نواهای ضداستکباری ۸۰ اثر از استان های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، تهران، اصفهان، مازندران، خوزستان، کرمان، همدان، بوشهر و فارس در مرحله نهایی به رقابت پرداختند.

همچنین از این تعداد ۴ نفر از شرکت کنندگان حائز رتبه نخست شدند.

آقای عبدالله مولوی حقیقی از خراسان جنوبی، حسن محمودزاده از مازندران، علی تومه از بوشهر و محمدحسن شفیعی از خراسان رضوی رتبه نخست این جشنواره را کسب کردند.

 

عبدالله مولوی حقیقی گفت: در این جشنواره دو اثر « وقت خوابیدن نیست» و « حقوق بی بشر» در حوزه موسیقی حماسه ارزشی با موضوع استکبار ستیزی مقام نخست را کسب کرد.

وی به اثر « وقت خوابیدن نیست» اشاره کرد و تصریح کرد: ترانه سرا، آهنگ ساز و تنظیم کننده این اثر مجتبی حسن پور، نوازنده گیتار حسن رمضانی و گرافیست این اثر وحید آهنی است.

مولوی با اشاره به اثر « حقوق بی بشر» تصریح کرد: ترانه سرای این اثر سید محمد صادق آتشی، آهنگساز و تنظیم کننده مجید نصری، نوازنده گیتار مجید نظری و تدوین و گرافیت نیز وحید آهنی است.

وی ضمن تشکر و قدردانی از تمامی عوامل و دست اندرکاران این آثار افزود: از حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان جنوبی و مجمع فعالان فضای مجازی کمال تشکر را دارم.

مولوی حقیقی همچنین از استودیو عرفان و آقای مهندس اکبرپور که در بحث تولید آثار کمک های بسیاری کردند نیز تشکر و قدر دانی کرد.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله