استاندار خراسان جنوبی گفت: نوک پیکان مطالبه‌گری باید به سمت مسئولان دستگاه‌های اجرایی و متولیان امر باشد زیرا دشمن تلاش می‌کند سمت و سوی مطالبه‌گری را منحرف کند.

، جواد قناعت در چهل و ششمین جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان افزود: وظیفه داریم مراقب باشیم تا دشمن نتواند سمت و سوی مطالبه‌گری‌ها را منحرف کند.

وی تصریح کرد: کسانی که مسوولیت می‌پذیرد باید پاسخگوی مطالبات مردم باشد و ناتوانی مدیران دستگاه‌ها در انجام وظیفه و پاسخگویی به مردم و رسانه‌ها هیچ ارتباطی به نظام ندارد.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه بازگرداندن سرمایه اجتماعی مردمی یکی از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب است یادآور شد: استفاده نکردن از ظرفیت های داخل کشور، نگاه مدیران گذشته به خارج، تکنیک رسانه دشمن و بی کفایتی برخی از مدیران داخلی موجب شد سرمایه اجتماعی و پشتوانه مردمی نظام و نیز اعتماد مردم به دولت کمرنگ شود.

قناعت با تاکید بر اینکه مدیران کم‌کار باید پاسخگو باشند گفت: برخی افراد در دولت ‌های گذشته با نگاه‌های لیبرالی و تکنوکراتی سبب شدند که امروز وضعیت اقتصادی کشور به این نقطه و عقب‌ماندگی برسد.

وی اظهار کرد: وضعیت اقتصادی امروز نتیجه ناکارآمدی نگاه لیبرالی و غیرانقلابی به اقتصاد کشور است لذا وظیفه داریم اعتماد و سرمایه‌های اجتماعی را به سبد نظام بازگردانیم.

استاندار خراسان جنوبی افزود: تاکنون اتفاقات خوب و موفقیت‌های زیادی در سطوح ملی حاصل شده اما هنوز اثر آن در سفره مردم ظهور و بروز ندارد که نمونه قرار داد شانگهای است که با اقداماتی که صورت گرفته به زودی خروجی آن را خواهیم دید.

وی بر اطلاع‌رسانی دقیقی از اقدامات دولت سیزدهم و پرهیز از پرداختن به مسائل حاشیه‌ای تاکید کرد و یادآور شد: باید برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات پیش‌رو تلاش کنیم.

نوشته و خبر نگار : مهدیه حسن پور دبیر سرویس فرهنگی و هنری و ا.حسن پور