#در_خانه_میمانیم

#شکست_کرونا_مردم_همدلی

#کرونا_را_شکست_میدهیم

#رعایت_بهداشت_فردی

 

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: نامنویسی در هنرستان دخترانه هنر‌های زیبای خراسان جنوبی برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ آغاز شد.

، سید علی زمزم با بیان این خبر، عنوان کرد: علاقمندان به رشته‌های هنری می‌توانند با به همراه داشتن مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در رشته‌های سینما، نمایش و نقاشی به این هنرستان در مرکز استان مراجعه کنند.
به گفته وی با توجه به محدودیت ظرفیت و امکان عدم برگزاری امتحان ورودی به دلیل شیوع بیماری کرونا، دانش آموزان علاقه مند هر چه سریعتر نسبت به ثبت نام در روزهای دوشنبه و چهارشنبه از ساعت ۷ الی ۱۱ در محل هنرستان، واقع در نبش توحید ۴۴، اقدام کنند.
زمزم خاطرنشان کرد: دانش آموزان پایه دهم رشته های دیگر که تمایل به تغییر رشته و ادامه تحصیل در رشته های هنری هنرستان را دارند نیز می توانند پس از گذراندن آزمون تغییر رشته در شهریور ماه، وارد هنرستان هنرهای زیبا شوند.
وی افزود: متقاضیان که تاکنون در سامانه پادا پیش ثبت نام کرده اند، حتما یک مرحله مراجعه حضوری به هنرستان، برای تحویل مدارک داشته باشند.
شایان ذکر است هنرستان هنر‌های زیبای بیرجند از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش استان با هدف ارتقای سطح علمی هنرمندان با فراهم ساختن امکان ادامه تحصیل و ورود به بازار کار هنرجویان و اشتغال آنان راه اندازی شده است.