نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با تولید محتوای مناسب در دستور کار دستگاه های فرهنگی قرار گیرد تا میزبانی از شهدای گمنام به تشییع و تدفین ختم نشود.

حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی روز پنجشنبه در ستاد استقبال از شهدای گمنام خراسان جنوبی افزود: میزبانی از شهدا در روز شهادت امام موسی بن جعفر (ع) و همزمان شدن با ایام هفتم تیر و هفته حقوق بشر آمریکایی فرصتی مناسب برای تولید محتوا در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی ادامه داد: برملا کردن جنایات استکبار جهانی با تولید محتوای مناسب می‌تواند به عنوان یک هنر مورد توجه قرار گیرد که فعالان فرهنگی باید از این فرصت به خوبی در ترویج فرهنگ شهدا بهره گیرند.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه در تشییع شهدای گمنام باید کمترین وقت از مردم گرفته و بیشترین بهره برداری صورت گیرد، تصریح کرد: مردم در مراسم شهدا نباید خسته شوند.

وی اظهار داشت: سخنرانان مراسم اهداف دین را به مردم انتقال دهند زیرا پیامبران الهی و ائمه اظهار (ع) همواره جان خود را در همین مسیر تقدیم کردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه با بیان اینکه مسئولان برای انتقال شهدا متکی به هواپیما نباشند، گفت: اگر در روز مقرر فرودگاه بیرجند مشکل پروازی داشت پیکر پاک شهدا به فرودگاه مشهد و از آنجا با خودرو به بیرجند انتقال یابد.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله