قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به همراه نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران کل دستگاه های فرهنگی و تبلیغات اسلامی استان با حضور در شرکت گاز استان خراسان جنوبی از تلاش ها و زحمات جهادی کارکنان این شرکت قدردانی کردند.

 

رحمان محمودی در حاشیه این بازدید گفت: از هفته گذشته و با ورود سامانه سرد به کشور و افت محسوس فشار گاز، تمام نیروهای عملیاتی شرکت گاز استان خراسان جنوبی به صورت ۲۴ ساعته برای خدمت به مردم در حال آماده باش هستند.

 

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی افزود: با توجه به افت محسوس فشار گاز و تشکیل کمیته های بحران و هماهنگی با استاندارای و فرمانداری ها، در مرحله اول تمامی مشترکین صنعتی ملزم به استفاده از سوخت دوم شدند تا فشار گاز خانگی تقویت شود.

 

وی در ادامه گفت: نیروهای شرکت گاز خراسان جنوبی طی این مدت با تلاش و همت و از خودگذشتگی توانستند  با حداقل فشار گاز طبیعی، مانع از قطع گاز خانگی در استان شوند و تا بازگشت شرایط عادی این روال ادامه خواهد داشت.

 

محمودی ضمن تقدیر و تشکر از حضور مستمر استاندار و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در شرکت گاز استان و هماهنگی های صورت گرفته در بین دستگاه های اجرایی استان برای کاهش مصرف گاز و تصریح کرد: با توجه به پیش بینی ها و اطلاعیه های سازمان هواشناسی، تا نیمه بهمن ماه شرایط هوای سرد بر کشور حاکم خواهد بود و باید علاوه بر صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی، آمادگی کامل برای شرایط خاص را داشته باشیم.

 

در ادامه این بازدید معاونین سیاسی و امنیتی و هماهنگی امور عمرانی استاندار ضمن استماع گزارش آخرین اقدامات شرکت گاز استان خراسان جنوبی در مدیریت بحران نسبت به صرفه جویی در بخش خانگی برای کاهش مصرف گاز تاکید کردند.

 

گفتنی است در جریان این حضور دستیاور ویژه و مشاور عالی استاندار، مشاور امور روحانیت استاندار، فرماندار شهرستان بیرجند، مسئول دفتر و مدیر اجرایی دفتر نماینده ولی فقیه در استان، روسای شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و رسیدگی به امور مساجد، مدیرکل تبلیغات اسلامی و مدیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، مدیرکل حراست استانداری، مدیرکل دفتر بازرسی و ارزیابی عملکرد استانداری و مشاور استاندار در امور روابط عمومی استاندار حضور داشتند.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور