?فرماندار شهرستان نهبندان با بیان اینکه نهبندان علی رغم  بر خوردار از مواهب خدا دادی نیازمند تلاش برای توسعه یافتگی است گفت :سفر مقام معظم رهبری چهره شهرستان را در حوزه های مختلف تغییر داده است.

 

?وی این سفر را نقطه عطفی در شهرستان دانست .

 

?بیکی با اشاره به خشکسالی های مکرر و گرمای شدید در شهرستان اشتغال پایدار را یک ضرورت اساسی بر شمرد و یا دآور شد خوشبختانه در راستای ایجاد اشتغال ۱۳ میلیارد تومان در این شهرستان هزینه شده است .

 

?نماینده عالی دولت در شهرستان  نهبندان با عنوان کردن اینکه بیش از ۲۰ نوع تنوع از مواد معدنی در شهرستان نهبندان بوده و ۲۰ درصد از ذخایر معدنی استان هم به این شهرستان اختصاص دارد نیازمند توجه ویژه در حوزه فرآوری هستیم  و باتوجه به اینکه تاکنون ۱۲۷ پروانه بهره برداری در شهرستان نهبندان صادر شده است نهبندان ظرفیت این را دارد که قطب معرفی استان باشد.

 

?وی چرخه تامین زنجیر شتر را یکی ازره آورد سفر دکتر مخبر به استان دانست و اشاره کرد بانگاه ویژه‌ای که به شهرستان نهبندان خواهند داشت بتوانیم بیش از پیش در این خصوص فعالیت داشته و شاهد فرآوری محصولات در این زمینه باشیم.

فرماندار شهرستان نهبندان که در جمع رییس ستاد اجرایی فرمان امام و مسئولین طرح برکت سخن می گفت راه اندازی بازارچه مرزی دو کوهانه را که با حمایت جدی استاندار فعالیت خود را آعاز کرده است را قدمی اساسی در بهبود اقتصادی و مبادلات تجاری نهبندان دانست.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله