سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان جنوبی، که در جلسه مشترک کارگروه تخصصی اشتغال و کمیسیون هماهنگی بانک های استان سخن می گفت با بیان این مطلب، افزود: نظارت در اجرای طرح های اشتغال زا باید مورد تاکید جدی مسئولین ذی ربط قرار گیرد.
محمد حسینی، ضمن تاکید بر تاثیر تسهیلات پرداختی در ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی ، گفت: تسهیلات پرداختی باید تاثیر مستقیم بر زندگی مردم و متقاضیان داشته باشد و آن را در عمل نشان دهد.
محمد حسینی، اظهار داشت: دستگاههای اجرایی همه هدف واحدی را دنبال می کنند و در صورتی موفق خواهند بود که هدف منسجمی را مشخص و با هم افزایی و هم پوشانی در جهت تحقق آن تلاش کنند.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان جنوبی، با بیان اینکه خوشبختانه امروز انسجام خوبی در بحث پرداخت تسهیلات در استان وجود دارد، گفت:در حال حاضر شرایط مطلوبی پیش روی استان قرار دارد ؛ لذا نباید بگذاریم به این موضوع آسیبی وارد شود.
حسینی، تصریح کرد: تجزیه و تحلیل اطلاعات مربوط به حوزه گردشگری در استان می تواند راهبرد مناسبی را در حوزه توسعه این صنعت مهم در استان به مسئولین ذی ربط ارائه دهد.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان جنوبی، توجه به صنعت بسته بندی محصولات در استان را مورد تاکید جدی قرارداد و افزود: آنچه موجب ایجاد اشتغال بیشتر و ارزش افزوده می گردد توجه به صنعت بسته بندی در محصولات تولیدی است.
حسینی، با اشاره به اینکه تسهیلات پرداختی در حوزه اشتغال روستایی باید به عنوان یک الگوی موفق معرفی شود، گفت: نظارت ها باید در زمینه اجرای طرح های اشتغال زای روستایی جدی تر دنبال شود چراکه اگر در این حوزه قصور یا کوتاهی صورت گیرد مشکلات عدیده ای در اجرای طرح های مربوطه به وجود خواهد آمد.
وی به تاثیر اقدامات بانک ها و موسسات مالی در رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال اشاره کرد و افزود: مسئولین باید از تمام توان و ظرفیت اداری و کاری که در اختیار دارند برای ارائه خدمت هرچه بهتر و بیشتر به مردم استفاده نمایند.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان جنوبی ، در بخش دیگری از سخنان خود به اصلاح نژاد دام در استان به عنوان یک بحث کاملاً ضروری و قابل ملاحظه اشاره کرد و گفت:اقدامات در این زمینه باید متناسب با قوانین و نیاز روز جامعه باشد تا بتوان به اهداف مورد نظر دست یافت.
حسینی، ضمن تاکید بر لزوم تفویض اختیار به استانداری ها در زمینه سهم اعتبارات شهرستانی در حوزه اشتغال گفت: لازم است در زمینه واگذاری اعتبارات شهرستان ها، اختیاراتی به استانداران تفویض شود تا روند انجام امور نیز تسهیل گردد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان جنوبی ، تسریع در انجام امور مربوط به استعلامات را مورد تاکید قرار داد و افزود: کاهش روند سرعت اقدامات در استعلامات مربوط به سرمایه گذاران موجب یاس و ناامیدی و متوقف شدن انجام کار سرمایه گذاری در استان خواهد شد.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله