?استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد: دغدغه و اولویت استان، تقویت سرمایه گذاران بخش خصوصی و تسهیل و تسریع شرایط سرمایه گذاری است.
?به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی؛ ملانوری با تأکید بر این مطلب در جریان بازدید از دو واحد فرآوری مواد معدنی در شهرستان نهبندان، خاطر نشان کرد: از دغدغه های بسیار مهم ما، تقویت و همراهی بخش خصوصی برای بهره برداری هر چه بیشتر از ظرفیت های استان می باشد.
?وی با اشاره به این که خراسان جنوبی به جهت تعدد و تنوع ذخایر معدنی به بهشت معادن معروف است، تصریح نمود: نهبندان در بین شهرستان های استان، از نظر ذخایر معدنی، ویژگی های خاص و ممتازی دارد.
?به گفته وی؛ شرایط نهبندان، مزیت بزرگی برای سرمایه گذاری در حوزه معادن و صنایع وابسته به آن است.
?استاندار تأکید کرد: ما بر آن هستیم تا به جهت بهره برداری از این مزیت ها و البته تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی، اقتصاد دانش بنیان و مردم محور را ترویج کنیم و توسعه دهیم.
?ملانوری با تأکید بر این که بر روی معادن استان، تعصب داریم، گفت: برای استفاده هر چه بهتر از این ظرفیت، به دنبال سرمایه گذاران دارای اهلیت و صلاحیت هستیم.
?وی متذکر شد:آن چه مدنظر است بهره برداری از معادن به گونه ای می باشد که با ایجاد واحدهای وابسته و پایین دستی نهایت ارزش افزوده ایجاد شود.
?استاندار تأکید کرد: ما برای تحقق این موضوع، تمام توان خود را می گذاریم و از سرمایه گذاران، حمایت جدی می کنیم.
?ملانوری به وضعیت واحدهایی که در نهبندان بازدید کرده، اشاره نمود و گفت: این واحدها در راستای بهره برداری از معادن شهرستان ایجاد می شوند لذا به جهت اهمیت موضوع، برای راه اندازی هر چه سریع‌تر آنها، همراهی می کنیم.
?وی متذکر شد: اولویت ما این است که این دید را در مردم منطقه تقویت کنیم تا سرمایه های اندک خود را در راستای توسعه شهرستان به کار گیرند.