#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی با بیان اینکه پوشش اجلاسیه ملی جهادگران نیازمند همکاری منسجم رسانه‌های استان و با یک خط رسانه‌ای قوی و پر قدرت است که برای این امر نیازمند همت جمعی است، گفت: باید یک جبهه واحد و یکپارچه تشکیل شود.

سجاد رضایی، امروز دوشنبه ۷ شهریور در مجمع فعالان برتر خراسان جنوبی که با حضور فرمانده سپاه استان و جمعی از مدیران رسانه‌های استان برگزار شد، اظهار کرد: هر رسانه شامل؛ فضای مجازی و سایت‌های اینترنتی، صدا وسیما، نشریات و روزنامه‌ها مخاطب خاص خود را دارند.

وی ادامه داد: تلاش مجمع فعالان رسانه‌ای بر این است که ما بتوانیم یک جبهه واحد و متحد از تمام رسانه‌های استان از همه عرصه‌ها داشته باشیم و یک برنامه ریزی منسجم برای اتفاقات، رویدادها، مناسبت‌ها و حتی مقابله با تهاجمات رسانه‌ای دشمن برنامه ریزی کنیم.

مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی با بیان اینکه شاید مجمع در فصلی یک دفعه تشکیل شود، بیان کرد: این هم افزایی، هماهنگی، همکاری و ارتباط‌ها ادامه دار خواهد بود چراکه کمک می‌کند بتوانیم در یک جبهه واحد در عرصه‌ای مختلف دستور کارهای مختلف رسانه ای را را در سطح استان پیش ببریم.

وی به دستور کار این جلسه اشاره و اظهار کرد: اجلاسیه ملی جهادگران را ۱۳ شهریور ماه همزمان با حضور مقام معظم رهبری در سال ۱۳۴۷ در فردوس خواهیم داشت‌.

نوشته و خبر نگار : مهدیه حسن پور دبیر سرویس فرهنگی و هنری و ا.حسن پور