مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمن به دنبال ترویج بدحجابی و بی حجابی اجباری بوده و در صدد است تا مردم را از دین جدا کند، گفت: جان بر کفان همیشه در صحنه نیروی انتظامی، مظلومان امنیت و آرامش جامعه هستند‌ که قدردان زحمات آن ها هستیم.
 علی فرخنده با حضور جمعی از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه و مسئولین فرهنگی استان، در دیدار با فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی به مناسبت هفته فراجا، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای نظم و امنیت و سردار حاج قاسم سلیمانی و با تبریک هفته وحدت و فراجا بیان کرد: به عنوان بخشی از خواص جامعه بر خود وظیفه می دانیم که از نیروی انتظامی و دستگاه های امنیتی نسبت به متانت و صبر و حوصله ای که در راستای تامین امنیت و آرامش ایفا می کنند، قدردانی کنیم.
وی اظهار کرد: آنچه که اخیراً در کشور رخ داده برخواسته از نقشه شوم و کور دشمن بوده که همانند دیگر توطئه ها با بصیرت و آگاهی مردم، هدایت گری های رهبری و به فضل الهی و با همت و استقامت سبز پوشان نظم و امنیت به نتیجه ای نرسید.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه بسیاری از اختلال گران در حوادث اخیر ندانسته و‌ با القای دشمن در فضای مجازی، وارد صحنه شدند؛ افزود: جان بر کفان همیشه در صحنه نیروی انتظامی، مظلومان امنیت و آرامش جامعه هستند‌ که قدردان زحمات آن ها هستیم.
فرخنده با بیان اینکه دشمن به دنبال ترویج بدحجابی و بی حجابی اجباری بوده و در صدد است تا مردم را از دین جدا کند، گفت: دشمن باید بداند مردم این کشور ریشه در عاشورا دارند و آینده شان هم با انتظار رقم خورده که قطعاً با سپر محکم ولایت فقیه این اتصال برقرار می شود.

 

گفتنی است؛ در پایان این دیدار هدیه ای به رسم یادبود از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی به فرمانده انتظامی استان تقدیم شد.

نوشته و خبر نگار : مهدیه حسن پور دبیر سرویس فرهنگی و هنری و ا.حسن پور