قدردانی رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی

? آقای نخعی در پیامی از حضور پر شور مردم همیشه در صحنه خراسان جنوبی قدر دانی کرد.

?در این پیام آمده است : درود و سلام خدا به روح پاک حضرت روح الله بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و شهدای این مرز و بوم و شما مردم زمان شناس و همیشه در صحنه استان پهناور و همیشه بصیر خراسان جنوبی که در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی باز هم مثل همیشه به صحنه آمده و آن را چون سالیان گذشته، بلکه بهتر به حماسه ای ماندگار تبدیل کردید.

?مردم غیور و ولایی استان امروز همچون همه مردم عزیز کشور عزیزمان ایران، با عزم راسخ و غیرت مثال زدنی، فرمان ولی امر مسلمین جهان را مبنی بر این که « ۲۲ بهمن امسال را مظهر اتحاد ملی قرار دهید»، در کوچه و خیابان شهرهای استان متبلور نمودند.
مردم عزیز و فهیم استان بزرگ خراسان جنوبی در کوران فتنه انگیزی‌ها بار دیگر ثابت نمودید که انقلاب اسلامی متکی بر شما مردم مقاوم و همیشه در صحنه‌ است.

?اینجانب و دیگر نمایندگان شما در مجلس شورای اسلامی ضمن بزرگداشت ایام فجرچهلمین و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند و افتخار آمیز انقلاب اسلامی از تمامی آحاد و اقشار مختلف مردم شهید پرور استان خراسان جنوبی و مردم ولایی حوزه انتخابیه که با بصیرت و حضور به موقع و پرشور در راهپیمائی شکوهمند یوم الله ۲۲ بهمن با حضور آگاهانه ضمن نمایش اقتدار، همبستگی و وحدت مردم که در حقیقت تجدید بیعت با رهبر بزرگ و فرزانه انقلاب اسلامی بود صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایم.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور