معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: از شهرداری‌هایی که در زمینه مناسب سازی اقدامات مطلوبی نداشته‌اند ۱۰ درصد اعتبارات آن‌ها کسر خواهد شد.

 سید مجتبی علوی مقدم صبح امروز (۸ خردادماه) در کمیسیون مناسب‌سازی استان اظهارکرد: تمام دستگاهای خدماتی باید مناسب‌سازی شده و از دستگاه‌های برتر در زمینه مناسب‌سازی تقدیر می‌شود.

وی با اشاره به وظایف شهرداری‌ها نسبت به مناسب‌سازی حمل‌ونقل و اماکن عمومی، بیان کرد: از شهرداری‌هایی که در این زمینه اقدامات مطلوبی نداشته‌اند ۱۰ درصد اعتبارات آن‌ها کسر و به شهرداری های موفق افزوده می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به ضرورت مناسب‌سازی مراکز درمانی برای بیماران و معلولان، تصریح کرد: ارائه آموزش   امری ضروری در مناسب‌سازی است و باید آیتم‌های مناسب‌سازی در اختیار ادارات قرار گیرد.

علوی مقدم ادامه داد: جشنواره هنرهای تجسمی معلولان در خراسان جنوبی برگزار می‌شود که در حاشیه این جشنواره نمایشگاهی از توانمندی‌های استان را نیز خواهیم داشت.

وی با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خراسان جنوبی اظهار کرد: باید همه دست به دست هم داده تا استان را در سطوح بالا معرفی کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی تاکید کرد: حضور منظم و به موقع مدیران در انجام هر برنامه‌ای اعم از برگزاری جلسات، موجب پیشرفت استان می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی با انتقاد از عدم حضور برخی مدیران در کمیسیون مناسب‌سازی استان بیان کرد: امکانات دولت در اختیار عده‌ای قرارگرفته که قصد کمک به مردم را ندارند.

وی یادآور شد: رسالت اصلی تمام دستگاه‌ها خدمت به مردم و جامعه است و به دلیل برخی مدیران مردم ناراضی می‌شوند.

 

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله