#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

معاون استاندار خراسان جنوبی از اختصاص ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار به استان در قالب تفاهم‌نامه همکاری استانداری با کمیته امداد امام خمینی (ره) خبر داد.

 علیرضا عباس‌زاده روز پنجشنبه در حاشیه مراسم تهیه و توزیع اقلام مربوط به اجرای فاز اول تفاهم‌نامه همکاری استانداری با کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: این اعتبار برای ارائه خدمات مناسب‌تر به نیازمندان و مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام به استان اختصاص می‌یابد.

وی تصریح کرد: درخصوص برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات بهتر و منظم‌تر به جامعه هدف کمیته امداد امام خمینی (ره) در سطح استان، تفاهم‌نامه‌ای بین استانداری و این نهاد به امضا رسیده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: این تفاهم‌نامه شامل ۱۴ بخش از مسئولیت‌ها و برنامه‌های ویژه کمیته امداد برای نیازمندان استان با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار منعقد شده است.

وی اظهار امیدواری کرد: براساس این تفاهم‌نامه و برنامه‌ریزی و هماهنگی استانداری و سایر دستگاه‌های اجرایی متولی در استان با همکاری کمیته امداد، خدمات مناسب‌تری به نیازمندان در سال جاری ارائه شود.

عباس زاده گفت: در مرحله اول این تفاهم‌نامه ۸۱۲ قلم کولر آبی و یخچال به نیازمندان تحویل می‌شود.

وی ادامه داد: امیدواریم با برنامه‌ریزی و همکاری مدیران دستگاه‌های اجرایی در سطح استان به‌ویژه با مساعدت‌های کمیته امداد خمینی (ره) بتوانیم سال ۱۴۰۱ خدمات بهتر و متراکم‌تری به مردم و نیامندان ارائه دهیم تا موجبات رضایت بیشتر آنان فراهم شود.

در این مراسم ۱۸۰ عدد یخچال و ۶۳۲ عدد کولر آبی به ارزش بیش از ۳۷ میلیارد ریال به خانواده‌های نیازمند تحویل شد.