استاندار خراسان جنوبی، به مدیران دستگاه‌های اجرایی تنها ۳روز مهلت داد اعتبارات تملک دارایی پارسال را تعیین تکلیف کنند

معتمدیان در شورای برنامه ریزی و توسعه استان گفت: اگر در این خصوص دستگاهی کوتاهی کند حتما برخورد می کنیم.
وی تذکری جدی به مدیران دستگاههای اجرایی که  اعتبارات تملک ودارایی سال گذشته خود را جذب نکرده اند داد و افزود: جذب نشدن ۱۸۱میلیارد تومان اعتبارات تملک داریی قابل قبول نیست.
استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه امسال سعی شده اعتبارات بطور عادلانه توزیع شود گفت: اعتبارات امسال  نباید نسبت به سال گذشته کمتر باشد و دستگاههای اجرایی باید انعطاف لازم را در خصوص توزیع اعتبارات داشته باشند و خودشان را محدود به اعتبارات استانی نکنند.
معتمدیان با اشاره به اینکه طرح های نیمه تمام که خواسته ی به حق مردم است باید با اولویت بندی به اتمام برسد افزود: با پیگیری های انجام شده تا کنون اعتبارات ملی خوبی در حوزه های مختلف از جمله آبخیزداری، توسعه و تجهیز مدارس، طرح باز آفرینی، گردشگری و تأمین آب جذب شده است.
وی همچنین ابراز امیدواری کرد که ۲۴۰میلیارد تومان از تعهدات سفر آقای نوبخت نیز در آینده نزدیک به استان اختصاص یاید.
استاندار همچنین با بیان اینکه وضعیت نیروهای انسانی در دستگاههای اجرایی مطلوب نیست گفت: این موضوع را از سازمان امور استخدامی پیگیری کرده ایم اما هر دستگاه باید از طریق وزارتخانه خود این موضوع را بررسی کند.
معتمدیان به سفرهای شهرستانی نیز اشاره کرد و افزود: این سفرها با هدف آشنا شدن با مشکلات واستفاده از ظرفیتهاست و مدیران باید این سفرها را جدی بگیرند.
پور عیسی رئیس سازمان برنامه وبودجه استان نیز با تأکید بر اینکه ۲۴دستگاه اجرایی استان از اعتبارات جاری سال۹۸ برخوردار میشوند گفت: این دستگاهها باید کسری اعتباراتشان را از طریق وزارتخانه ها پیگیری کنند.
حجت الاسلام عبادی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی  نیز با اشاره به اینکه شهرستان درمیان در حوزه آموزش و پرورش با وجود جمعیت زیاد دانش آموزی از تمام استان عقب است افزود: اگر در این اخر سال مالی با وجود پروژه های نیمه تمام،  بودجه ای به پایتخت برگشت کند، قابل قبول نیست.
امیرحسنخانی نماینده مردم فردوس، سرایان، طبس و بشرویه هم خواستار توجه ویِژه به وضعیت زغالسنگ پروده و حوزه بهداشت ودرمان شهرستان طبس شد.
افضلی نماینده مردم نهبندان و سربیشه نیز گفت: باید در توزیع اعتبارات، عدالت و تعادل بین شهرستان ها برقرار شود.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله