?استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد: باتوجه به گستردگی استان نیازمند توسعه بیشتر زیرساخت های حوزه امداد و نجات هستیم.
ملانوری با تأکید بر این مطلب در نشست ویدئو کنفرانسی مجمع عمومی جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: با وجود سرانه پایین و تراکم کم جمعیت، گستردگی و پهناوری استان ایجاب می کند که زیرساخت های حوزه امداد و نجات افزایش یابد.
?وی با بیان اینکه زمینه بروز حوادث طبیعی مختلف اعم از سیل، طوفان و زلزله در خراسان جنوبی بالاست، تصریح نمود: اگرچه طی سال های گذشته زیرساخت های مناسبی در حوزه امداد و نجات ایجاد شده اما می طلبد در راستای احداث پایگاه های امداد جاده ای و پروژه های نیمه تمام تلاش شود.
?استاندار متذکر شد: جاده های مواصلاتی خراسان جنوبی به شش استان کشور و مرز افغانستان منتهی می شود که این‌ موضوع، توسعه و افزایش زیرساخت های حوزه امداد و نجات را بیش از پیش می طلبد.
?ملانوری از عملکرد مطلوب جمعیت هلال احمر استان ابراز خرسندی کرد و با اشاره به اعتبارات این مجموعه گفت: بخشی از اعتبارات جمعیت هلال احمر دولتی است که باید با پیگیری های اعضای مجمع و شورای عالی جذب شوند.
?وی با تأکید بر این که موقوفات و کمک های مردمی پشتیبان های دائمی هلال احمر می باشند، اظهار داشت: باید در راستای جذب کمک های مردمی و هدایت موقوفات به سمت هلال احمر تلاش بیشتری صورت گیرد.
?شایان ذکر است: در این جلسه بودجه سال های ۹۷ و ۹۸ هلال احمر بررسی و بودجه سال ۹۹ مورد تبیین واقع شد و در ادامه پیشنهاداتی در زمینه افزایش کمیسیون ها برای تصمیم گیری های مطلوب تر ارائه گشت.