#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

 استاندار خراسان جنوبی گفت: تسهیل شرایط برای حضور سرمایه‌گذاران و فعالیت آنها در راستای بهره‌برداری از ظرفیت‌های استان در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

؛ جواد قناعت طی نشستی با مدیرعامل هلدینگ کوهستان کاسپین که در تهران برگزار شد، به تشریح ظرفیت‌های خراسان جنوبی پرداخت و از سیاست‌های استان در زمینه حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی گفت.

براساس رایزنی‌های صورت گرفته در این نشست، هلدینگ کوهستان کاسپین که در زمینه واردات، صادرات، کشاورزی و معادن فعالیت می‌کند، برای حضور در استان خراسان جنوبی اعلام آمادگی کرد.

سرمایه‌گذاری در زمینه تولید چوب و راه‌اندازی کارخانجات فرآوری کاغذ و نیز ایجاد دهکده توریستی گل و گیاهان دارویی یا گلخانه، بخشی از تعهدات این هلدینگ برای سرمایه‌گذاری در استان است.

بنا به مصوبات این نشست هلدینگ کوهستان کاسپین در حوزه ظرفیت‌های معدنی استان نیز سرمایه‌گذاری خواهد کرد.

همچنین در این جلسه مقرر شد گروه کارشناسی هلدینگ هفته آینده و طی سفری به خراسان جنوبی، ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های موجود را در زمینه‌های کشاورزی و معدن ارزیابی کرده و براساس شرایط مهیا شده در استان، حجم سرمایه‌گذاری خود را قطعی کند.

این دیدار با حضور مدیرکل امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت و رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی همراه بود.