رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری نهبندان با انتقاد از عدم تخصیص اعتبارات برای مطالعه حوضه‌های آبخیز شهرستان، خواستار تخصیص اعتبارات لازم برای انجام مطالعات حوضه‌های آبخیز شهرستان شد.

محمد حسین کدخدازاده، امروز ۲۰ آبان در جمع خبرنگاران با اشاره به پروژه‌های آبخیزداری از محل اعتبارت صندوق توسعه ملی، از اجرای ۲۰ میلیارد ریال پروژه آبخیزداری از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی در این شهرستان خبر داد.

وی با اشاره به اینکه پروژه سنگ و ملات گرم تمام ده از محل اعتبارات این صندوق انجام شده است، ادامه داد: اجرای این پروژه با حجم عملیات ۴۰۰ متر مکعب و اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان به اتمام رسیده است.

به گزارش ایسنا، کدخدازاده با بیان اینکه عملیات اجرایی بند خاکی بیچند در حال اجرا است، اظهار کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اجرایی می شود.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری نهبندان ادامه داد: همچنین پروژه بند خاکی  رودگور  شاهکوه از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی در حال اجرا است.

وی اعتبار این پروژه را بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و افزود: این پروژه‌ها تا دهه فجر آماده بهره‌برداری است.

کدخدازاده با انتقاد از عدم تخصیص اعتبارات برای مطالعه حوضه‌های آبخیز شهرستان با توجه به سیاست‌های سازمان متبوع مبنی بر اجرای پروژه در حوزه‌هایی که دارای طرح مطالعاتی است، خواستار تخصیص اعتبارات لازم برای انجام مطالعات حوضه‌های آبخیز شهرستان شد تا در سالهای آینده اجرای پروژه‌ها با توجه به درخواست‌های زیاد مردمی و نیاز شهرستان با مشکل مواجه نشود.