امام جمعه اهل سنت بیرجند گفت: مشکل اقتصادی کشور به بیگانگان ربطی ندارد و ملت ایران از شیعه و سنی، پای آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده و در سخت‌ترین شرایط برای دفاع از کشور خود آماده است.

مولوی غلام حیدر فاروقی گفت : شرکت مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال اهمیت ویژه دارد تا استکبار جهانی و در راس آنها آمریکا بدانند که ملت ایران هیچ وقت از آرمان های اصیل خود به دلیل بعضی مشکلات دست برنمی دارد.
امام جمعه اهل سنت بیرجند بیان کرد: آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب در طول ۴۰ سال عمر با برکت انقلاب اسلامی، برای ضربه زدن به این نظام الهی هر نوع توطئه‌ای را علیه ملت ما پیاده کردند.
فاروقی گفت: جامعه اهل سنت خراسان جنوبی همه ساله در همه عرصه های دفاع از انقلاب اسلامی در صف مقدم هستند و امسال هم حضوری پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن خواهند داشت.
وی افزود: حضور همه اقشار مردم امسال در راهپیمایی ۲۲ بهمن به فضل الهی و به برکت ۴۰ سالگی نظام، هوشیاری و بصیرت مردم و مسئولان، پرشورتر از سال های قبل خواهد بود و موجب تقویت روحیه ملت های مظلوم جهان و ناامیدی هرچه بیشتر دشمنان و بدخواهان خواهد شد.
وی تصریح کرد: برای اینکه ثابت کنیم که مشکلات داخلی و تحریم های اقتصادی بر اراده ملت ایران در دفاع از کشور هیچ تاثیری نداشته، در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضوری پرشور و حماسی خواهیم داشت و دسیسه های دشمنان انقلاب اسلامی ایران را خنثی می کنیم.
امام جمعه اهل سنت بیرجند یادآور شد: همواره مشکلات وجود دارد اما تمامی مشکلات با صبر و توکل به خدا رفع می شود و ملت ایران برای حفظ آرمان های بلند نظام اسلامی تا پای جان ایستاده اند.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله