فرماندار نهبندان گفت: فرایند نصب علمک‌گذاری گاز در نهبندان به روزهای پایانی نزدیک می‌شود و بیش از ۹۹ درصد از علمک‌ها   در نهبندان نصب شده است.

مجید بیکیدر بازدید از روند علمک‌گذاری گاز در شهرستان گفت: از مهرماه ۹۷ تا کنون بیش از ۴۷۰۰علمک در شهرهای نهبندان و شوسف  و روستای خوانشرف نصب و گازدار شده است.

وی افزود: فرایند انتقال گاز از سربیشه به نهبندان از سال ۹۶ آغاز و در سال ۹۷ به نهبندان رسیده است که مجموع اعتبار هزینه شده بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال بوده است.

فرماندار نهبندان تصریح کرد:  اعتبار اجرای داخل شبکه شهری نهبندان و شوسف  ۱۵۰میلیارد ریال بوده که برای علمک‌گذاری نهبندان و روستای خوانشرف نیز مبلغ ۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

بیکی ادامه داد: با نگاه ویژه‌ای که دولت تدبیر و امید و مجلس شورای اسلامی به اجرای شبکه گازرسانی انتقال گاز به شهرها و روستاهای دوردست دارد در شهرستان نهبندان بیش از ۵۰ روستا، فرآیند گازرسانی آنها در سه محور آغاز شده است که بخشی از آنها در سال ۹۸ و بخش دیگر آن در سال ۹۹ به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرماندار نهبندان گفت: امیدواریم با تلاش همه دست اندرکاران در سال ۹۹ شاهد  گازرسانی به تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار باشیم.

بیکی یادآورشد: با توجه به اینکه ۳۰ درصد از اشتراک‌پذیری در شهر نهبندان تاکنون صورت پذیرفته شده است، از مردم تقاضامندیم بحث اشتراک‌پذیری و اجرای شبکه داخلی منازل را  قبل از اینکه فصل سرما در دستور کار قرار داده و پیگیری‌های لازم را در اسرع وقت انجام دهند.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله