نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت : پس از عمل به واجبات، خدمت به مردم بالاترین درجه عبادت را دارد.

خدمت به مردم بهترین عبادت پس از عمل به واجبات

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار با جمعی از اعضای سازمان های مردم نهاد(سمن) استان ضمن تبریک عید بزرگ غدیر گفت: خدمت به خلق خدا جنبه انسانی و الهی دارد و موجب انبساط قلب می شود چرا که با فطرت انسان هماهنگ است.

آیت الله عبادی گفت: آن جاهای خاصی که برای اصلاح فرد یا جامعه تکلیف های ویژه تعلق می گیرد، همچون پدر و مادری که بچه خود را دوست دارد، یا همچن فردی که غده سرطانی دارد برای اصلاح آن غده، تیغ تیز جراحی نیز برای او به کار گرفته می شود، در میان عبادات به غیر از فرائض و واجبات، سرآمد همه عبادات خدمت به انسان که محبوب خدا است، قرار دارد.

وی افزود: مرحوم آیت الله فاضل لنکرانی که مرجع بزرگ تقلید است، می گوید «من ۵۰ سال روی اسلام شناسی کار کردم و به این نتیجه رسیدم که همه عبادات جای خودش اما در سلسله آنها بعد از واجبات حل مشکل مردم بالاترین درجه را دارد»، این توفیقی که خدا در قسمت های مختلف به شما داده است نباید کم شمرده شود، شاید گزارش آن در یک صفحه محدود شود اما ارزش آن کار محدودیت ندارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی  بابیان اینکه بهترین انسان آن انسانی است که برای انسان ها مفید باشد،گفت: کشور مال مردم است، دولت خدمتگزار مردم است و آن دولتی موفق خواهد بود که آن اموری که لازم است دست مردم باشد، واقعا دست مردم باشد.

آیت الله عبادی گفت: امروز مردم بودند که در شرایط بد اقتصادی، شیوع ویروس کرونا و انواع نارضایتی هایی که درست کردند پای بیعت خود ایستاده اند.

وی افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از جمله نهاد هایی هستند که برای انقلاب اسلامی و امنیت کشور در کنار سازمان های مردم نهاد و مسئولین دلسوز برای پیشرفت انقلاب اسلامی تلاش می کنند، نه به اسم خدمت به انقلاب، نوکری بیگانه کنند.