🔹فرماندار شهرستان سربیشه گفت: در دولت سیزدهم ۳۵ کیلومتر راه روستایی در این شهرستان با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان آسفالت شده است.
محمدرضا لکزایی در برنامه فرهنگی اجتماعی شهر سربیشه ویژه نکوداشت روز شهرستان که با حضور معاون امور عمرانی استاندار همراه بود، اظهار داشت: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا، ایجاد نشاط اجتماعی، امیدآفرینی و معرفی ظرفیت‌ ها و پتانسیل‌های شهرستان از عمده اهداف برگزاری مراسمات نکوداشت روز شهرستان به شمار می‌رود.
🔹وی با بیان اینکه این شهرستان به دیار ایمان و اندیشه مشهور و معروف است، ادامه داد:شهرستان سربیشه مهد معادن، روستا های گردشگری، پدران علم و … است که از جمله آنها می‌توان به پرفسور بلالی‌مود، پرفسور معتمدنژاد و پرفسور صباغ زاده اشاره کرد.
🔹فرماندار سربیشه با اشاره به اینکه رویکرد دولت، مردمی بودن، عمل‌گرایی و محرومیت‌زدایی است، تصریح کرد: طی دو سال دولت دکتر رئیسی در این شهرستان اتفاقات بزرگی در حوزه‌ های مختلف رقم خورده است.
🔹 لکزایی از وجود ۳ هزار کیلومتر راه در شهرستان خبر داد که ۹۰۰ کیلومتر آن راه اصلی و فرعی و ۲۱۰۰ کیلومتر نیز راه روستایی است.
🔹به گفته وی؛ ۳۵ کیلومتر راه روستایی با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان در طول دولت سیزدهم آسفالت شده است.
🔹وی یادآورشد: ۲۰۰ کیلومتر روکش حفاظتی آسفالت با اعتبار ۲۵۰ میلیارد تومان نیز طی دولت سیزدهم در این شهرستان انجام شده که تا پایان سال ۱۰۰ کیلومتر دیگر نیز اجرایی خواهد شد.
🔹فرماندار سربیشه با اشاره به مهترین رویداد جهانی و ملی یعنی انتخابات پیش‌ رو در ۱۱ اسفند امسال خاطرنشان کرد: استان خراسان جنوبی به ویژه شهرستان سربیشه در مشارکت حداکثری زبانزد کشور است.
🔹لکزایی ادامه داد: مردم مؤمن و ولایتمدار سربیشه بار دیگر در انتخابات پیش‌ رو با حضور حداکثری خود افتخاری بزرگ در این شهرستان، استان و کشور رقم خواهند زد.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور