مزار شهید«محمدرضا فرهادی» در آستانه سی و هفتمین سالگرد شهادت این شهید خبرنگار با حضور جمعی از اهالی رسانه استان غبارروبی، عطرافشانی و گلباران شد.

 در آستانه اولین یادواره خبرنگار شهید خراسان جنوبی عصر امروز چهارشنبه تعدادی از خبرنگاران، مسئول بسیج رسانه، مشاور استاندار در امور روابط عمومی و مدیرعامل خانه مطبوعات برای غبارروبی بر سر مزار شهید« محمدرضا فرهادی» در قطعه یک گلزار شهدای بیرجند حاضر شدند.

خبرنگاران با نثار گل و قرائت فاتحه به این شهید والامقام ادای احترام کرده و بار دیگر با آرمان‌های شهدا و این شهید بزرگوار تجدید بیعت کردند.

اولین یادواره شهید فرهادی روز شنبه ۶ خرداد با حضور خانواده های شاهد و ایثارگر، جامعه رسانه ای و جمعی از مسئولان استان و شهرستان بیرجند و با همت گروه جهادی شهید فرهادی و مرکز نیکوکاری رسانه یاران برگزار می‌شود.

سخنران محوری این یادواره «صفار هرندی» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و از راویان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.

در این مراسم ضمن تجلیل از خانواده شهید، برنامه‌های فرهنگی و روایتگری دفاع مقدس و جنگ نرم پیش‌بینی شده است

گفتنی است، شهید محمدرضا فرهادی پنجم خرداد سال ۶۵ در منطقه عملیاتی فاو در رقابت با همرزمان شهیدش نمره قبولی گرفت و مُهر شهادت و سعادت بر کارنامه زندگیش ثبت شد. او تنها پسر خانواده فرهادی بود که با وجود سن کم دفاع از دین و کشور را بر دل مشغولی‌های جوانی برگزید و مادرش را به رضایت حضرت زهرا«س» امیدوار کرد.

نوشته و خبر نگار : مهدیه حسن پور دبیر سرویس فرهنگی و هنری و ا.حسن پور