#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: در راستای تکمیل طرح‌های نیمه تمام درمانی در خراسان جنوبی رایزنی هایی با وزارت خانه و خیرین داشته‌ایم و موافقیت‌هایی هم اخذ شده است.

حسینعلی شهریاری، امروز پنج شنبه ۵ خرداد در دیدار با استاندار خراسان جنوبی گفت: خراسان جنوبی در کشور دارای خیران و انسان‌های بزرگی است، افزود: نیاز است جلسه‌ای با حضور خیرین کشوری و استانی در تهران برگزار شود تا این افراد را برای سرمایه گذاری در خراسان جنوبی تشویق کنیم.

، وی، خواستار شناسه دار کردن افاغنه شد و اظهار کرد: بر اساس دستور رئیس جمهور، باید مشخصات این افراد و محل اشتغال آنها مشخص شود؛ همچنین می‌طلبد جلسه‌ای با حضور مسئولان دانشگاه و نماینده‌های خراسان جنوبی در راستای جذب سرمایه گذار داشته باشیم.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به پروژه‌های نیمه تمام درمانی در خراسان جنوبی، گفت: رایزنی‌هایی با خیرین کشوری داشته‌ایم تا برای اتمام برخی از پروژه‌های کوچک در استان همکاری کنند؛ همچنین می‌توان از طریق وزارت خانه پیگیری‌هایی انجام دهیم تا برخی از پروژه‌های نیمه تمام کوچک در استان به سرانجام برسد.

شهریاری یادآور شد: پروژه‌های بزرگ نیازمند سرمایه گذاری‌های بزرگ و همکاری خیرین است که پیشنهاد می‌کنیم از طریق رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی برای مشارکت خیرین در پروژه‌های درمانی فراخوان داده شود.

انتهای پیام